Deltanator Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 I introfilmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Såg ut som Swat-teamet... Men det kanske var några rivaler vad vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 det var ju diaz i death row så säger ju lance "he kill my brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Det är SWAT teamet!! 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 (redigerad) Det är inte SWAT teamet det kan jag försäkra!! i början på uppdraget "Supplay an Demand" så säger Lance "Tommy we know that Diaz busted our deal, so wy the hell is we running erands for him?"+ att Lance säger i slutet på "Rub Out" "Here is for my brother!!" så det så!!! Redigerad 11 februari, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Mmen egentligen var Diaz snäll och Sonny dum? äh f*n vad snurrig man blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Det är inte SWAT teamet det kan jag försäkra!! i början på uppdraget "Supplay an Demand" så säger Lance "Tommy we know that Diaz busted our deal, so wy the hell is we running erands for him?"+ att Lance säger i slutet på "Rub Out" "Here is for my brother!!" så det så!!! ok, thx då e det jag som e lite yr som inte har lyssnat på cutscenes ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Det är fransorerna som tar pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Fransoserna är tossiga.. får man reda på VARFÖR de blandar sig i allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Fransoserna är tossiga.. får man reda på VARFÖR de blandar sig i allting? Nepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Dom vill ha tillbaka sina microchips som Cortez snott... (Tror jag;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Dom vill ha tillbaka sina microchips som Cortez snott... (Tror jag;)) Det som man snor av kuriren i "Mall Shootout"? just det ja.. man tar ett chip där.. *haha* Dem hade säkert varit dumam innan så att de förtjänade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts