Renard Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag spelade Scarface: The world is yours på webhallen idag och tyckte att det var skitkul. Men håller det i längden? Jag älskar filmen kan jag tillägga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Det finns redan en Scarface-tråd. Fråga i den. Redigerad 22 november, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag älskar också filmen men jag tyckte dock spelet var värdelöst. "rage" funktionnen var bland de t värsta jag gjort, du har obegränsat med ammo etc. Så enligt mig är det inte värt någonting. Inte ens en malmökeps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det finns redan en Scarface-tråd. Fråga i den. Kom just p att jag startat en ja. Lås den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Förlåt men.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Lycka till nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Höhö.. Bajs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts