Pochen Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tjnis! Installerade GTA VC nyss för att börja spela igen. Men helt plöstligt uppstå en av de mest störiga buggarna jag varait med om. Varje gång jag tar en av de snabbare bilarna (tex cheetah, infernus) så studsar/hoppar de, inte så de lämnar de mer skumpar tills jag kommer upp i en viss hastighet. Detta är otroligt störande. Finns det något sätta att förhindra detta? Tex nåt mod eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Om du inte köpt det, så köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Om du inte köpt det, så köp det. Förlåt men ge fan i o skriva så i varenda tråd... okej? --- Har du moddat spelet på något sätt? Du kan väl prova med att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Förlåt men ge fan i o skriva så i varenda tråd... okej? JA GE FAAN I DE FATTAR'U?!?! Jo, men jag stör mig lite på det också, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pochen Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 För det första, jag HAR köpt dett jäfla ägg! Spelet är inte moddat. Ska prova att instalera om. Hade inte kommit så långt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 För det första, jag HAR köpt dett jäfla ägg! Spelet är inte moddat. Ska prova att instalera om. Hade inte kommit så långt ändå. Du kan ju göra backup på savefilerna? Jag tror inte ens att dom försvinner när du installerar om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nää precis dom försivnner inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts