Tux Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Är det någon av er som känner till ett bra, och möjligtvis gratis Midi Program på nätet?. Den ska helt inte vara avancerad men man ska dock kunna spela Piano på den och lägga till Beats. Jag har googlat runt men vågar inte bara ladda ner massa program som är Trail. Bara onödigt tycker jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag kör med Guitar Pro - Funkar bra, tror tyvärr att den enda gratisversionen är Trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Midi maker är ett väldigt simpelt program som borde räcka för enkla grejer. Det är också trial, men gör en bin-fil av den och kör i daemon så skippas countern för 50 användanden. Annars tror jag att du kan avinstallera och installera igen, men jag vet inte. (Var detta mot reglerna? Det är ju inte warez, direkt... säg till innan ni varnar, mods, så ändrar jag kvickt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Midi maker är ett väldigt simpelt program som borde räcka för enkla grejer. Det är också trial, men gör en bin-fil av den och kör i daemon så skippas countern för 50 användanden. Annars tror jag att du kan avinstallera och installera igen, men jag vet inte. (Var detta mot reglerna? Det är ju inte warez, direkt... säg till innan ni varnar, mods, så ändrar jag kvickt!) Tror det är warez eftersom programmet kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Men eftersom man tekniskt sett inte laddar ner det olagligt, stjäl det eller piratkopierar så är det väl inte warez? Man modifierar ju inga filer med cracks mm. heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag rekommenderar Guitar Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag rekommenderar Guitar Pro. Proffsigt, men troligen för komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 AnvilStudio var i alla fall gratis senast jag använde det (5 år sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Midi Maker verkar suga. Guitar Pro var för komplicerad och AnvilStudio var inte precis det jag letade efter. Provar det just nu och fattar fortfarande inte riktigt hur man ska använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Midi Maker var bara ett förslag, och du ville ju inte ha mer avancerat än att du skulle lägga till piano och trumbeats. Verkar som att MM är det bästa programmet för de ändamålen, om du ville ha nåt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts