Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Varför flyttas inte stängda trådar till Papperskorgen i lika stor utsträckning som förr längre? Ingen som orkar numer? Det ser lite skräpigt ut när t.ex. sånnt här ligger kvar i forumen... Sen är det jobbigt att behöva läsa "YO MADDAFAKKAZZ!" vid Papperskorgen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Har också tänkt på det här, delar dina åsikter. Och nu kom jag att tänka på en annan sak.. var det sjockerPie eller Pieman som varr idioten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen. Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om. Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen. Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om. Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den. Sådär, nu slipper ni se skiten ... Och du fick nästan som du ville Vice. Du slapp skapa en ny tråd, men den som åkte dit var din... Redigerad 22 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Sådär, nu slipper ni se skiten ... Och du fick nästan som du ville Vice. Du slapp skapa en ny tråd, men den som åkte dit var din... Tack, tack. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/handshake.gif Känner mig hedrad att ha fått en tråd i papperskorgen. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/tumner.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tack, tack. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/handshake.gif Känner mig hedrad att ha fått en tråd i papperskorgen. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/tumner.gif Haha, vad bra! Tur man kan glädja någon på detta ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen. Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om. Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den. Jag skrattade faktiskt åt trådtiteln. Men det kan vara skönt att den är borta nu. Forumet ser mycket "renare" ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Snälla, kan någon flytta Kung bertils trådar och särskilt W@ll@s torkningstopic till Papperskorgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Om ni flyttade Peckards 2 stängda trådar till papperskorgen så vore det härligt. Radera dom gärna helt. Redigerad 23 februari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Om ni flyttade Peckards 2 stängda trådar till papperskorgen så vore det härligt. Radera dom gärna helt. Det borde vara ert jobb att fixa det. Dvs. spamma skiten ur alla forum så låsta topics åker till sidan 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det borde vara ert jobb att fixa det. Dvs. spamma skiten ur alla forum så låsta topics åker till sidan 2. Säger du det så. Come on boyz, lets spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .ö ska vi de eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .ö ska vi de eller vad Ja, du får börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Säger du det så. Come on boyz, lets spam! Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni. 1. En låst topic. 2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan. 3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med. 4. Rundgången startar. 5. Eftersom folk spammar blir dom bannade. Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni. 1. En låst topic. 2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan. 3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med. 4. Rundgången startar. 5. Eftersom folk spammar blir dom bannade. Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/ Pssssh. Varför har vi ens en papperskorg om moderatorer/admins inte ska flytta trådar dit? Shit, ta bort papperskorgen helt och lägg tillbaka trådarna som ligger där inne nu till de forumdelarna de låg i innan de flyttades till papperskorgen. Varför finns det en papperskorg? Jag menar, om den inte ska andvändas kan vi lika gärna ta bort den. Säg annars vad det är för mening med att ha kvar den. Den tar ju bara upp plats. Och så var det något mer jag skulle skriva men det kommer jag inte ihåg.... trötthet ftw. Redigerad 24 februari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 En papperskorg är bra, de flesta forumen har en papperskorg. Vad jag däremot inte förstår är varför dom inte gör det forumet osynligt för oss medlemmar? Att det skall vara synligt för admins/mods är ju självklart, då de kan använda trådar som referens/bevis mot regelbrott osv. Iof man har ju sett endel medlemmar som har flest inlägg procentuellt sett i papperskorgen BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 En papperskorg är bra, de flesta forumen har en papperskorg. Vad jag däremot inte förstår är varför dom inte gör det forumet osynligt för oss medlemmar? Att det skall vara synligt för admins/mods är ju självklart, då de kan använda trådar som referens/bevis mot regelbrott osv. Iof man har ju sett endel medlemmar som har flest inlägg procentuellt sett i papperskorgen BOT Att göra den osynlig för oss är fel. Vi borde ha rätt att titta i den. Att man inte kan posta där är dock rätt. Att vissa medlemmar har flest post där är för att det innan inte hette papperskorgen utan...eh, ja nått annat. Det var någon form av subforum om jag fattat det rätt. Det borde ju du känna till din gammling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Att göra den osynlig för oss är fel. Vi borde ha rätt att titta i den. Att man inte kan posta där är dock rätt. Att vissa medlemmar har flest post där är för att det innan inte hette papperskorgen utan...eh, ja nått annat. Det var någon form av subforum om jag fattat det rätt. Det borde ju du känna till din gammling... Tidigare var det "spamforumet". BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni. 1. En låst topic. 2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan. 3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med. 4. Rundgången startar. 5. Eftersom folk spammar blir dom bannade. Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/ Och eftersom alla vill göra en god järning och få bort spamtopicarna från första sidan så kommer det tillslut inte att finnas några medlemmar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tidigare var det "spamforumet". Ah, spamforumet. Those were the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts