FoxtroT Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Har inte Com Hem men skrev på ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Har comhem på tv:n. Det kan vara riktigt usel bild ibland. Och det är det för alla på hela gatan som också har comhem. Skriver på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Sådär, nu finns mitt namn där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Com Bort namninsamling når ut till Cint.se http://www.cint.se/sweden/asp20/cintnews/s....aspx?groupid=2 Första nyheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna skriva på två ggr! Blir så j*vla sur. Förr förra veckan haverade min digitalbox. Jag ringer comhem och möts av "många ringer nu försök senare" ringer och ringer med samma resultat. Får tag i dem 3 dagar senare och 40 minuters väntan. Förklarar problemet och vet nu vad de kanastarna säger?! "ja det var ett känt problem redan från början,de boxarna lägger av efter ett tag"!!! Ja men varför skicka ut dem då vrålar jag i telefonen. Men det kunde han inte svara på. Han skickar ut klistermärken så att jag kan returnera boxen och få en annan. Men han skickar ingen kartong. Så sur som jag var lindade jag in box och sladd med slivertejp och satte på klistermärket och slängde på lådan. Får se om jag får en ny snart... Redigerad 4 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag skulle gärna skriva på två ggr! Blir så j*vla sur. Förr förra veckan haverade min digitalbox. Jag ringe comhem och möts av "många ringer nu försök senare" ringer och ringe med samma resultat. Får tag i dem 3 dagar senare och 40 minutersväntan. Förklarar problemet och vet nui vad de kastarna säger?! "ja det var ett känt problem redan från början,de boxarna lägger av efter ett tag"!!! Ja men varför skicka ut dem då vrålar jag i telefoenen. Men det kunde han inte svara på. Han skickar ut klistermärken så att jag kan returnera boxen och få en annan. Men han skickar ingen kartong. Så sur som jag var lindade jag in box och sladd med slivertejp och satte på klistermärket och slängde på lådan. Får se om jag får en ny snart... Tråkigt att sånt ska hända. Berätta gärna här om vad du har varit med om. Ju fler detsto bättre. Du gjorde helt rätt i att linda in fanskapet i silvertejp, synd att du inte gjorde det med supporten också - iof verkar det som om att andra redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts