Jump to content

Com Hem.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Jag skulle gärna skriva på två ggr!

Blir så j*vla sur.

Förr förra veckan haverade min digitalbox.

Jag ringer comhem och möts av "många ringer nu försök senare" ringer och ringer med samma resultat. Får tag i dem 3 dagar senare och 40 minuters väntan.

Förklarar problemet och vet nu vad de kanastarna säger?!

"ja det var ett känt problem redan från början,de boxarna lägger av efter ett tag"!!!

Ja men varför skicka ut dem då vrålar jag i telefonen.

Men det kunde han inte svara på. Han skickar ut klistermärken så att jag kan returnera boxen och få en annan.

Men han skickar ingen kartong. Så sur som jag var lindade jag in box och sladd med slivertejp och satte på klistermärket och slängde på lådan.

Får se om jag får en ny snart...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna skriva på två ggr!

Blir så j*vla sur.

Förr förra veckan haverade min digitalbox.

Jag ringe comhem och möts av "många ringer nu försök senare" ringer och ringe med samma resultat. Får tag i dem 3 dagar senare och 40 minutersväntan.

Förklarar problemet och vet nui vad de kastarna säger?!

"ja det var ett känt problem redan från början,de boxarna lägger av efter ett tag"!!!

Ja men varför skicka ut dem då vrålar jag i telefoenen.

Men det kunde han inte svara på. Han skickar ut klistermärken så att jag kan returnera boxen och få en annan.

Men han skickar ingen kartong. Så sur som jag var lindade jag in box och sladd med slivertejp och satte på klistermärket och slängde på lådan.

Får se om jag får en ny snart...

Tråkigt att sånt ska hända. Berätta gärna här om vad du har varit med om. Ju fler detsto bättre.

Du gjorde helt rätt i att linda in fanskapet i silvertejp, synd att du inte gjorde det med supporten också - iof verkar det som om att andra redan gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor