Jump to content

Com Hem.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Siså, namninsamlingen är till för alla som vill skriva på, vill man inte så skiter man i't.

Vet att Vice. innerst inne vill skriva på då han är missnöjd med sin digitalbox, varför han inte skriver på är för att han får gratis canal+ - men vad hjälper det om den inte fungerar?

Vill hellre ha en fungerande box med kanaler än en icke fungerande box med extrakanaler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

haha du är ju helt störd

Fortfarande är det inte straffet som är poängen, det är sättet att resonera på.

Man kan inte straffa/tillrättavisa någon om personen inte har gjort något.

Tycker verkligen du det?

För att förtydliga vad jag menar: Du skriver: Om du är nöjd, skriv på ändå, de kan alltid bli bättre.

Om du är nöjd, kan du ju inte kritisera dem! Du är ju nöjd med hur det är.

Jag skriver på nu för min digitalbox funkar fortfarande inte och när man ringer till dem så säger de bara "det är mycket folk som ringer just nu, var god försök senare." Vilket de har sagt i en vecka nu!!! :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete straffar man genom att skriva på en lista?

Går inte min poäng fram hos folk eller?

Du menar när du skriver, att man skall kritisera något som man är nöjd med.

Och det menar jag är knäppt.

Och du köper en tv av Siaba som du är nöjd med, då kan du ju inte lämmna in ett brev till Siba där det står att du är missnöjd med Tv:n!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går inte min poäng fram hos folk eller?

Du menar när du skriver, att man skall kritisera något som man är nöjd med.

Och det menar jag är knäppt.

Och du köper en tv av Siaba som du är nöjd med, då kan du ju inte lämmna in ett brev till Siba där det står att du är missnöjd med Tv:n!

Ja jag tycker att man kan lägga en namnunderskrift även om man inte har problem själv. Man kan ändå vara medveten om hur mkt problem folk har med företaget i fråga, och skriva på för förbättring.

Köper jag en tv som funkar så är det väl självklart att jag inte klagar på just den tvn. Men hör jag att många har problem med sina tvapparater från siba ser jag inget problem med att hjälpa dessa missnöjda kunder genom en liten namnunderskrift från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tycker att man kan lägga en namnunderskrift även om man inte har problem själv. Man kan ändå vara medveten om hur mkt problem folk har med företaget i fråga, och skriva på för förbättring.

Köper jag en tv som funkar så är det väl självklart att jag inte klagar på just den tvn. Men hör jag att många har problem med sina tvapparater från siba ser jag inget problem med att hjälpa dessa missnöjda kunder genom en liten namnunderskrift från min sida.

Det var ju så jag skrev, men i ett ord! :)

Sympati, du vet?

Edit.

SlewME, han har väl redan skrivit på? Är inte han den här unge herrn?

kalle ***   	kalmar	   90.225.115.***

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor