SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Siså, namninsamlingen är till för alla som vill skriva på, vill man inte så skiter man i't. Vet att Vice. innerst inne vill skriva på då han är missnöjd med sin digitalbox, varför han inte skriver på är för att han får gratis canal+ - men vad hjälper det om den inte fungerar? Vill hellre ha en fungerande box med kanaler än en icke fungerande box med extrakanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Sånt sjukt resonomang! "Faen, vi huttar in KalleR i finkan, för han kan alltid vara mer hederlig..." Kollektiv bestraffning ftw? haha du är ju helt störd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 haha du är ju helt störd Men Kalle.... SiXxe är störd, moroni_family är störd, GrandTheftCarl är störd och några till. Men vice. är inte störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Men Kalle.... SiXxe är störd, moroni_family är störd, GrandTheftCarl är störd och några till. Men vice. är inte störd. Jo, jämför man namnunderskrift med fängelse kan man inte ha alla indianer i kanoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Who you gonna call? Plus-Sverker!! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3542...mp;lpos=extra_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Who you gonna call? Plus-Sverker!! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3542...mp;lpos=extra_0 Redan gjort Aftonbladet är informerade också och håller förmodligen redan nu koll på sidans utveckling. Redigerad 22 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Redan gjort Aftonbladet är informerade också och håller förmodligen redan nu koll på sidans utveckling. Akta så att dom inte lägger upp en länk till din sida, då lär den krasha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Akta så att dom inte lägger upp en länk till din sida, då lär den krasha Tvärsom, det är ju just en länk vi vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tvärsom, det är ju just en länk vi vill ha. Kommer inte sidan bli överbelastad då? Dvs om den inte ligger på den bra servern.. kanske Ligger den på samma som bilduppladdningen så lär den gå ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) haha du är ju helt störd Fortfarande är det inte straffet som är poängen, det är sättet att resonera på. Man kan inte straffa/tillrättavisa någon om personen inte har gjort något. Tycker verkligen du det? För att förtydliga vad jag menar: Du skriver: Om du är nöjd, skriv på ändå, de kan alltid bli bättre. Om du är nöjd, kan du ju inte kritisera dem! Du är ju nöjd med hur det är. Jag skriver på nu för min digitalbox funkar fortfarande inte och när man ringer till dem så säger de bara "det är mycket folk som ringer just nu, var god försök senare." Vilket de har sagt i en vecka nu!!! Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hur i helvete straffar man genom att skriva på en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hur i helvete straffar man genom att skriva på en lista? Går inte min poäng fram hos folk eller? Du menar när du skriver, att man skall kritisera något som man är nöjd med. Och det menar jag är knäppt. Och du köper en tv av Siaba som du är nöjd med, då kan du ju inte lämmna in ett brev till Siba där det står att du är missnöjd med Tv:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Går inte min poäng fram hos folk eller? Du menar när du skriver, att man skall kritisera något som man är nöjd med. Och det menar jag är knäppt. Och du köper en tv av Siaba som du är nöjd med, då kan du ju inte lämmna in ett brev till Siba där det står att du är missnöjd med Tv:n! Ja jag tycker att man kan lägga en namnunderskrift även om man inte har problem själv. Man kan ändå vara medveten om hur mkt problem folk har med företaget i fråga, och skriva på för förbättring. Köper jag en tv som funkar så är det väl självklart att jag inte klagar på just den tvn. Men hör jag att många har problem med sina tvapparater från siba ser jag inget problem med att hjälpa dessa missnöjda kunder genom en liten namnunderskrift från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 *Text* Mjo, det har du rätt i. Så kan man se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Så skriver vi på istället för att tjaffsa grabbar KalleR, skriv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Ja jag tycker att man kan lägga en namnunderskrift även om man inte har problem själv. Man kan ändå vara medveten om hur mkt problem folk har med företaget i fråga, och skriva på för förbättring. Köper jag en tv som funkar så är det väl självklart att jag inte klagar på just den tvn. Men hör jag att många har problem med sina tvapparater från siba ser jag inget problem med att hjälpa dessa missnöjda kunder genom en liten namnunderskrift från min sida. Det var ju så jag skrev, men i ett ord! Sympati, du vet? Edit. SlewME, han har väl redan skrivit på? Är inte han den här unge herrn? kalle *** kalmar 90.225.115.*** Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det var ju så jag skrev, men i ett ord! Edit. SlewME, han har väl redan skrivit på? Är inte han den här unge herrn? kalle *** kalmar 90.225.115.*** Det är en annan Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det är bergis Storpannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det var ju så jag skrev, men i ett ord! Vet men han lyssnade inte på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nu kan man diskutera Com Hem på hemsidan. Gå in på sidan och klicka på "Erfarenheter" i menyn högst upp. http://ww2.beffo.se/comhem Eller klicka här http://ww2.beffo.se/comhem/index.asp?do=erf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts