Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har icke haft något som helst med Comhem att göra, därför signeras inte listan utav mig. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Indeed. Yup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Fungerar nu! Skriv på 546 har i nuläget besökt hemsidan.... idag. Det är extremt mycket i och med att jag började räkna besökare vid 15-tiden på dagen idag. Redigerad 21 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Skriv på även om ni är nöjda, det kan ju alltid bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Du gör dig inte skyldig till något brott om du skriver under i listan. Eftersom att väldigt många namn kommer att skickas in till Com Hem så skulle de aldrig kunna spärra eller straffa kunder, detta skulle vara förödande för deras del - att bli av med sisådär 200-300 kunder om inte mer än inget att föredra. Att media dessutom skulle komma in i bilden är ett plus. Com Hem gör sig även skyldiga till avtalsbrott och ev. brott mot yttrandefriheten. Så vi har media, lagen och varandra som hjälp. Join us - skriv på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Skriv på även om ni är nöjda, det kan ju alltid bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Skriv på även om ni är nöjda, det kan ju alltid bli bättre. Visa ord! Jag skriver på, fast än jag aldrig haft med Com Hem att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Skrev precis på. Hade problem senast igår då nätet la av som det har gjort några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag skriver på för en kompis som har ComHem, jag tycker personligen att det suger ganska stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Har själv inte comhem men det är finemang att någon försöker knopa ihop något OFF: SlewME, Dark@BrutalCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Har själv inte comhem men det är finemang att någon försöker knopa ihop något OFF: SlewME, Dark@BrutalCS? Nej, det är inte jag. Det är killen som jag skapade hemsidan åt. Ser att han har kopierat min text härifrån Redigerad 22 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Skriv på även om ni är nöjda, det kan ju alltid bli bättre. Sånt sjukt resonomang! "Faen, vi huttar in KalleR i finkan, för han kan alltid vara mer hederlig..." Kollektiv bestraffning ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Sånt sjukt resonomang! "Faen, vi huttar in KalleR i finkan, för han kan alltid vara mer hederlig..." Kollektiv bestraffning ftw? Vi slänger väl knappast in Com Hem i finkan. Vi bara säger att vi tycker att de ska bättra sig. Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Sånt sjukt resonomang! "Faen, vi huttar in KalleR i finkan, för han kan alltid vara mer hederlig..." Kollektiv bestraffning ftw? Och du tycker att det går att jämföra ett fängslande av någon med att skriva på en namninsamling? Vet hut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Ja man kan jämföra det så. KalleR menar att "Vi straffar comhem, inte för att de har gjort något, utan för att de alltid kan bli bättre." Så kan man inte resonera... Det är inte straffet i sig som är poängen, det är metoden. Vi kan istället jämföra det med att jag skäller ut dig Siana, efter noter, inte för att du direkt har gjort något, du är jätte snäll och väl uppfostrad men du alltid kan uppföra dig bättre. Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja man kan jämföra det så. KalleR menar att "Vi straffar comhem, inte för att de har gjort något, utan för att de alltid kan bli bättre." Så kan man inte resonera... Det är inte straffet i sig som är poängen, det är metoden. Vi kan istället jämföra det med att jag skäller ut dig Siana, efter noter, inte för att du direkt har gjort något, du är jätte snäll och väl uppfostrad men du alltid kan uppföra dig bättre. En namnlista ser inte jag som straff, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 En namnlista ser inte jag som straff, dock. Nej, men det är (för vissa) en obefogad kritik. Man kan ju inte kritisera någon om det inte finns en anledning. Som KalleR tycker att man skall göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej, men det är (för vissa) en obefogad kritik. Man kan ju inte kritisera någon om det inte finns en anledning. Som KalleR tycker att man skall göra... Älskar man Com Hem till 100% av hela sitt hjärta är det självklart att man inte ska skriva på. Hur som helst finns det oftast någon liten detalj man inte gillar, stör sig på eller liknande. Varför då inte skriva på, så att de fixar sina tjänster lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Älskar man Com Hem till 100% av hela sitt hjärta är det självklart att man inte ska skriva på. Hur som helst finns det oftast någon liten detalj man inte gillar, stör sig på eller liknande. Varför då inte skriva på, så att de fixar sina tjänster lite? Jag men finns det en eller flera detaljer du stör dig på så är du ju inte helt nöjd. Det är en annan sak. Men KalleR tycker ju att man skall kritisera dem trotts att man är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Jag men finns det en eller flera detaljer du stör dig på så är du ju inte helt nöjd. Det är en annan sak. Men KalleR tycker ju att man skall kritisera dem trotts att man är nöjd. Men, vad är det egentligen du tror ska hända bara för att en namnlista skickas in? Förhoppningsvis ser Com Hem över sina tjänster och gör förbättringar. De gör ju knappast försämringar, så varför skulle det vara något negativt för nöjda kunder? Sedan kan man ju skriva på av... Sympati, du vet? Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts