Jump to content

Com Hem.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du gör dig inte skyldig till något brott om du skriver under i listan. Eftersom att väldigt många namn kommer att skickas in till Com Hem så skulle de aldrig kunna spärra eller straffa kunder, detta skulle vara förödande för deras del - att bli av med sisådär 200-300 kunder om inte mer än inget att föredra. Att media dessutom skulle komma in i bilden är ett plus. Com Hem gör sig även skyldiga till avtalsbrott och ev. brott mot yttrandefriheten.

Så vi har media, lagen och varandra som hjälp. Join us - skriv på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man kan jämföra det så.

KalleR menar att "Vi straffar comhem, inte för att de har gjort något, utan för att de alltid kan bli bättre."

Så kan man inte resonera...

Det är inte straffet i sig som är poängen, det är metoden.

Vi kan istället jämföra det med att jag skäller ut dig Siana, efter noter, inte för att du direkt har gjort något, du är jätte snäll och väl uppfostrad men du alltid kan uppföra dig bättre.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja man kan jämföra det så.

KalleR menar att "Vi straffar comhem, inte för att de har gjort något, utan för att de alltid kan bli bättre."

Så kan man inte resonera...

Det är inte straffet i sig som är poängen, det är metoden.

Vi kan istället jämföra det med att jag skäller ut dig Siana, efter noter, inte för att du direkt har gjort något, du är jätte snäll och väl uppfostrad men du alltid kan uppföra dig bättre.

En namnlista ser inte jag som straff, dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det är (för vissa) en obefogad kritik.

Man kan ju inte kritisera någon om det inte finns en anledning.

Som KalleR tycker att man skall göra...

Älskar man Com Hem till 100% av hela sitt hjärta är det självklart att man inte ska skriva på. Hur som helst finns det oftast någon liten detalj man inte gillar, stör sig på eller liknande. Varför då inte skriva på, så att de fixar sina tjänster lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar man Com Hem till 100% av hela sitt hjärta är det självklart att man inte ska skriva på. Hur som helst finns det oftast någon liten detalj man inte gillar, stör sig på eller liknande. Varför då inte skriva på, så att de fixar sina tjänster lite?

Jag men finns det en eller flera detaljer du stör dig på så är du ju inte helt nöjd. Det är en annan sak.

Men KalleR tycker ju att man skall kritisera dem trotts att man är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag men finns det en eller flera detaljer du stör dig på så är du ju inte helt nöjd. Det är en annan sak.

Men KalleR tycker ju att man skall kritisera dem trotts att man är nöjd.

Men, vad är det egentligen du tror ska hända bara för att en namnlista skickas in? Förhoppningsvis ser Com Hem över sina tjänster och gör förbättringar. De gör ju knappast försämringar, så varför skulle det vara något negativt för nöjda kunder?

Sedan kan man ju skriva på av... Sympati, du vet?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor