SlewME Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Tjena. Com Hem har en längre tid haft problem med både ping och upptid. Har själv inte Com Hem men har gjort en hemsida åt en kille som har Com Hem och är redigt missnöjd. Varför jag gjorde sidan är för att jag själv läst om så många missnöjda kunder. Har även varit i kontakt med Com Hem tidigare och de har inte varit särskillt hjälpsamma - många tomma löften. Har du själv Com Hem och upplever problem? Skriv på! Underskrifter behövs för att kunna gå vidare. http://ww2.beffo.se/comhem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har inte Com Hem men skrev på ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag hade ComHem innan. Skriver på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har inte Com Hem men skrev på ändå Hehe, kalas Ju fler, desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sidan verkar inte fungera..? Inte för mig iaf.. =/ Blir bara en vit sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sidan verkar inte fungera..? Inte för mig iaf.. =/ Blir bara en vit sida Hm, för mig fungerar servern. Den är dock högt trafikerad och jag vet inte hur mycket den kommer att klara av. Bara stormar in besökare från olika håll. Synd att jag inte kunde PHP för då hade jag kunnat ha sidan på den stabila servern. Nåväl, får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Rebelliskt värre. Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Rebelliskt värre. Kör hårt. , notera att jag gjort en nästan exakt kopia utav Com Hems hemsida också. Men fortfarande inte kopierat något, vilket gör sidan lagligt. I och med att sidan inte är särskillt avancerad heller så kan jag inte bli åtalad för förfalskning. Är lite utav en rebell när jag väl sätter igång faktiskt. Redigerad 21 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har Com Hem, skriver inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har Com Hem, skriver inte på. Majoriteten av alla som skrivit på har Com Hem, det är det som är tanken. Men är du nöjd så ska du ju inte skriva på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag har Com Hem. Suger skit. Har dött riktigt många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Majoriteten av alla som skrivit på har Com Hem, det är det som är tanken. Men är du nöjd så ska du ju inte skriva på Jo precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har inte com hem men skriver på offrens skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag har comhem och i stort sett funkar det. I början funkade inte alltid min ip-telefon så vi var både utan internet och telefon då telefonen är bunden till internetet. Det var krångel minst var annan vecka. Nu har det gått c:a ett år utan problem men nu har diditalboxen börjat strejka. Skall ringa o klgas imorgon så att jag får canal+ gratis i två månader. I stort sett tycker jag om dem, då de alltid kompenserar folk med gratis tv kaneler, ta bort räkningar osv. Men jag skall kolla vad listan handlar om och ev. skriva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag har inte den blekaste aning om vad jag har, skriver på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Uppgraderar just nu till 8 mbit/s med Com Hem. För ungefär ett halvår sedan var det en massa problem 'n' stuff men det brukade avhjälpas med att låta modemet vara av i en timme (router aswell). Deras kundservice är inget att klaga på, snabba och hjälpsamma svar ^^. TVn och telefonin fungerar utmärkt, fast det är väll inte det det handlar om. Har en mystisk grej med våra fakturor dock ... det står att vi betalar för Bredband Medium 500 8 mbit/s när vi tydligen har 2 mbit/s ... det kanske rättas till. Skriver dock inte på, onödigt att besvära honom för ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Körningsfel i Microsoft VBScript fel '800a01f5' Otillåten tilldelning: 'ip' /comhem/index.asp, rad 271 när jag försöker signa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag följer med strömmer och skriver på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Körningsfel i Microsoft VBScript fel '800a01f5' Otillåten tilldelning: 'ip' /comhem/index.asp, rad 271 när jag försöker signa Sleven har kanske bannat dig? Har aldrig haft Com Hem men en kompis har och vad jag vet så har det aldrig krånglat. Skriver inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har icke haft något som helst med Comhem att göra, därför signeras inte listan utav mig. Men bra initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts