Jump to content

Com Hem.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Tjena.

Com Hem har en längre tid haft problem med både ping och upptid. Har själv inte Com Hem men har gjort en hemsida åt en kille som har Com Hem och är redigt missnöjd. Varför jag gjorde sidan är för att jag själv läst om så många missnöjda kunder.

Har även varit i kontakt med Com Hem tidigare och de har inte varit särskillt hjälpsamma - många tomma löften.

Har du själv Com Hem och upplever problem? Skriv på! Underskrifter behövs för att kunna gå vidare.

http://ww2.beffo.se/comhem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sidan verkar inte fungera..? Inte för mig iaf.. =/ Blir bara en vit sida

Hm, för mig fungerar servern. Den är dock högt trafikerad och jag vet inte hur mycket den kommer att klara av. Bara stormar in besökare från olika håll.

Synd att jag inte kunde PHP för då hade jag kunnat ha sidan på den stabila servern. Nåväl, får se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Rebelliskt värre. Kör hårt.

^_^, notera att jag gjort en nästan exakt kopia utav Com Hems hemsida också. Men fortfarande inte kopierat något, vilket gör sidan lagligt. I och med att sidan inte är särskillt avancerad heller så kan jag inte bli åtalad för förfalskning. :wacko:

Är lite utav en rebell när jag väl sätter igång faktiskt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har comhem och i stort sett funkar det. I början funkade inte alltid min ip-telefon så vi var både utan internet och telefon då telefonen är bunden till internetet.

Det var krångel minst var annan vecka.

Nu har det gått c:a ett år utan problem men nu har diditalboxen börjat strejka. Skall ringa o klgas imorgon så att jag får canal+ gratis i två månader.

I stort sett tycker jag om dem, då de alltid kompenserar folk med gratis tv kaneler, ta bort räkningar osv. Men jag skall kolla vad listan handlar om och ev. skriva på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppgraderar just nu till 8 mbit/s med Com Hem. För ungefär ett halvår sedan var det en massa problem 'n' stuff men det brukade avhjälpas med att låta modemet vara av i en timme (router aswell). Deras kundservice är inget att klaga på, snabba och hjälpsamma svar ^^.

TVn och telefonin fungerar utmärkt, fast det är väll inte det det handlar om. Har en mystisk grej med våra fakturor dock ... det står att vi betalar för Bredband Medium 500 8 mbit/s när vi tydligen har 2 mbit/s ... det kanske rättas till. Skriver dock inte på, onödigt att besvära honom för ingenting. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor