Lancelot Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Nej det suger fett tycker jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 'GTaJäGaReN valde Null Vote. Han säger istället: "Ja. Det suger.".' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 ja har............varför tycker ni det suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Ja, fast det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Det e ju bara lureri med lunar... Dom börjar ju ta pengar för PRO och sånt snart kostar väll allt pengar....Jag vet att pro är friviligt men tänk hur många som e beroende av skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Det e ju bara lureri med lunar... Dom börjar ju ta pengar för PRO och sånt snart kostar väll allt pengar....Jag vet att pro är friviligt men tänk hur många som e beroende av skiten... dom måste ju ha pengar för att driva sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jo men dom kunde ju driva sajten i nått år utan att ta pengar för det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 ja fick i allafal pro av en tjej så ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Hehe..... Ja men det finns ju personer som e helt beroedne av lunar dom skulle ju typ betala vad som helst för det... Om dom skulle börja ta månads avgift för lunar skulle ni betala då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Hehe..... Ja men det finns ju personer som e helt beroedne av lunar dom skulle ju typ betala vad som helst för det... Om dom skulle börja ta månads avgift för lunar skulle ni betala då?? fan heller att ja skulle va där då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag säger inte att det kommer hända... Men om det händer så blir jag inte förvånad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 ja trodde inte det heller men jaja..............Du xman vill du köra cs?(vet att det inte passar till den här topicen)fast ja vet inte va min ip-adress är men vet du hur man kan kolla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 svar: Ja, men det suger och jag är aldrig inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 hur man ser sitt ip?? Ända sättet jag kan e med mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 hur man ser sitt ip?? Ända sättet jag kan e med mirc http://www.whatismyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 eller den här e ännu bätttre Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts