Renard Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag fick just ett brev där det står att MSN snart kommer att bli avgiftsbelagd. Är det sant? Jag googlade på MSN closing down och vad jag har läst så verkar det sant. Någon som vet mer om saken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Nej, nej, och åter nej. När ska folk sluta gå på det här? Don't feed the trolls... Redigerad 20 november, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Åh jävlar. Vad sägs om att använda hjärnan? Vad skulle Microsoft tjäna på det? Lite pengar av dom få som kommer betala. Vad tjänar dom idag? Mycket på all reklam. Svårt val Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nej, det är rent skitsnack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Åh jävlar. Vad sägs om att använda hjärnan? Vad skulle Microsoft tjäna på det? Lite pengar av dom få som kommer betala. Vad tjänar dom idag? Mycket på all reklam. Svårt val Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jo, det verkade lite skumt. Jävla kedjebrev! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Suck.. Sen MSN startade så har folk roat sig med att lura folk att tro att MSN ska börja kosta pengar. Lär er nån gång för helvete. *Bajsbarn* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Så gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 A.A spammar min tråd! Ne nu jefflar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Va du villa va? Btw, det var JAG som låste.... mohaha Redigerad 20 november, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Din mamma att det var du som låste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Johoo, för det var det visst det. *Close this topic*.... Minns det som att det var igår... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mitt inlägg var först, alltså var det jag som låste först. 0WNED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 EXAKT SAMMA TIDPUNKT! Här ägs ingenting inte. Ditt hamna först bara för att du är Admin, jag är bara en liten sketen Moderator.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts