RadiuZ Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Aldrig haft hål Använder inte tandtråd Inte rädd för tandmannen Erv' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 För dina tänder? Vad hade du gjort då? Nä. Över huvud taget... Varje läkarbesök är som en mardröm... Jag vet jag låter som en mes, men det är inte mitt fel. Det är läkarnas förtjänst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 0/sällan/nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 3-4 hål tror jag det blev i mjölktänderna, men nu senaste åren har jag inte fått några, bara sånnt där smått som tandläkarna inte bryr sig om. Tandborstningen har det blivit lite slarvigt med på siståne dock... Använder ej tandtråd. Sen är jag inte rädd för betplockarna... Åsså har jag iof slagit ut lite av båda framtänder för länge sedan efter att en mindre nogräknad kille drog mig i strumpan, men nu var det ju hål det gällde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Aldrig haft hål Använder inte tandtråd Inte rädd för tandmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 0/sällan/nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 2-3 Aldrig Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 3-5 || Ibland || Nej Men hatar alla JÄ*LA sprutor som dom måste sätta i munnen och dom brukar heller aldrig bedöva mig ordentligt En gång var dom tvungna att spruta in 3 sprutor i munnen blev f*n vit i hela ansiktet, sen när man gick tillbaks till skolan börja alla stirra o säga vad vit jag är i hela ansiktet Men nu har jag inte gått till tandläkaren på två år sista gången var väl den där gången i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 1. Aldrig. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts