SlewME Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 1 (mjölk tand) Sällan Nej mjölktand stavas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 mjölktand stavas det. Ni har ju stavat det likadant?! M-J-Ö-L-K-T-A-N-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vote: Över 5,aldrig,nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 mjölktand stavas det. Svensklärare nr. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 mjölktand stavas det. Skrivs det, inte stavas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Över 5... Aldrig Nej Har nog haft ett 10-tal hål, och minst 10 till som var "början till hål". Ligger antagligen i generna, då alla mina syskon har haft minst lika många hål som mig, fast dom har skött sina tänder bättre än mig. Samma sak med morsan och farsan som har både det ena och det andra problemet med sina tänder fast dom sköter dom över normalt (tandsten, tandskörhet m.m). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0 Aldrig Nej Jag borstar slarvigt men likförbannat får jag inga hål, världen är inte rättvis :'( What the wise man said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Aldrig haft hål Använder inte tandtråd Inte rädd för tandmannen Wurd. Redigerad 21 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Skrivs det, inte stavas det. Sant, i och med att mjölktand inte är ett ord. @Vice. Nope, han skrev "mjölk tand". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) 1, sällan(endast om jag har något mellan tänderna som inte går bort), ja dom ska alltid komma med massa sprutor och dra bort mina tänder (för många tänder i för liten mun) Fyfan vilken smak det är på bedövningen. Redigerad 21 november, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ligger antagligen i generna...Inte helt omöjligt, det kan vara saliven som inte innehåller rätt enzymer/har rätt pH. Om du nu bryr dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0 Aldrig Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sköter tänderna oerhört dåligt. Har iofs bra tandsort så 0 Aldrig Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har aldrig förstått det där....dom försöker ju bara hjälpa dig! Men då kanske du aldrig fått samma "behandling" som jag fått då jag varit på lasarett...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Men då kanske du aldrig fått samma "behandling" som jag fått då jag varit på lasarett...? För dina tänder? Vad hade du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0, aldrig, nej. Ganska konstigt att jag aldrig har haft hål,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Är inte direkt finslipad när det hjälper borstningen... Borstade typ 5 gånger ett sommarlov... Smaaart... Men har blivit bättre, fast använder inte tandtråd. Ska nog börja "nån gång" Däremot är jag inte rädd för tandläkare, haft tur när det gäller hål och dom har alltid varit bra. Har nog haft 2-3 hål Hahaha! 5 gånger på hela sommaren! Låter som ett rekord som borde stå med i Guiness . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Över fem ... aldrig, ja. Mina tänder hade någon slags mystisk "missbildning" vilket gjorde att mina mjölktänder inte klarade något alls. Hade typ 25 hål när jag var 6 - 5 år och fick åka på operation till Trelleborg och bli hög. Nu är iallafall allt bra och har inte haft ett hål på två år ungefär. Som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Idag var det min tur att bli kallad till Tant Vit - Blev uppvaktad av tre, ja - TRE! - tandläkarinnor, en vilken var någon slags nybörjare. Mjo, lite smånervöst när han gröper i mina tänder samtidigt som frågar sina kolleger om hon "gör rätt". Efter 12 minuter släpptes jag fri från Stolen, med en liten tandkrämstub och beröm för mina fins och välskötta tänder. * 3-5 hål totalt (var vårdslös som yngling). * Använder tandtråd dagligen, och har en Plackers liggandes på skrivbordet. * Nej, jag är itne rädd för tandläkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Wote: 3-5, sällan, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts