Officer Hernandez Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hur många hål har du haft? 0 Använder du tandtråd? Aldrig Är du rädd för tandläkaren? Ja Har läkar- och sjukhusfobi över huvud taget! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har läkar- och sjukhusfobi över huvud taget! :'( :'( Har aldrig förstått det där....dom försöker ju bara hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 1. Hade 26 hål senast. 2. Aldrig. 3. Skämtar du??? Efter de monstertandläkare jag träffade när jag var liten... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0 Sällan Nej Nej, jag har aldrig haft hål och ändå fanns det en period då jag typ nästan aldrig borstade tänderna. Nu gör jag det minst två gånger om dagen. Tandtråd använder jag väldigt sällan skulle nog kunna klassas med aldrig men jag använder det ju rätt som det är så. Tandläkarskräck har jag ingen "riktigt". Gillar inte att gå till tandläkaren själv bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0. Sällan. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 C:a 3-5, sällan, nej. Har aldrig hål nu mer. Mest när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 1,ibland,no way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Är inte direkt finslipad när det hjälper borstningen... Borstade typ 5 gånger ett sommarlov... Smaaart... Men har blivit bättre, fast använder inte tandtråd. Ska nog börja "nån gång" Däremot är jag inte rädd för tandläkare, haft tur när det gäller hål och dom har alltid varit bra. Har nog haft 2-3 hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Över 5! Börjat ta hand om dom bättre nu. Ibland bara när jag tänker på det, däremot gillar jag tandpetare! Ja det är en sån läskig känsla att sitta och vänta i vänterummet.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Burkar nästan alltid bedöva när jag lagar hål. Tycker inte det är så farligt. Hellre en Spruta i tandköttet än att känna när de borrar djupt. Och så blir man inte wastad av bedövningen heller, bara bedövad i käften. Skillnaden var att det verkade som att hon aldrig gjort det förr. Ingen salva först eller nånting, inget med att ta lite i omgångar, inget med att ta på båda sidor eller nånting alls. In med den, tryck på sprutan så får jag in fem liter på en gång. Klart det är bättre med spruta än att borra utan, men hon var ju sjukt dålig på sitt jobb. Man borde ju bara bli bedövad i munnen också, för jag har tagit bedövning många gånger förr. Hon måste ha gjort nåt extremt klantigt, för nån sån reaktion har jag då aldrig varit i närheten av före eller efter den händelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ingen salva först eller nånting Brukar man inte få välja sådant? jag brukar aldrig ta iaf. gör inte så jävla ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Brukar man inte få välja sådant? jag brukar aldrig ta iaf. gör inte så jävla ont.Vanligen, jo. Men jag hann inte säga nåt innan sprutan var i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vote: 1. Men det var ett litet, så det var snabbt fixat. Aldrig Nej. Men jag tycker att det är obehagligt att vara där. Stämmningen är så dyster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Var där idag faktiskt. Hade inflammtion (stavning?) i tandköttet. 3-5 Ibland Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0 Sällan Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jak er inne på mitt fyrande hål nu som jak skall laga någån gång i december månad. Jak anvender icke tand-tråd, nej, tack. Jak känner bara snela tandhestar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vote; Över fem.Aldrig.Nej, inte för tandläkaren. Han är inte farlig. Men sist jag var hos tandläkarn borrade han utan att bedövningen satt sig. Och det gjorde ont. Inte gått sedan dess. Men det behövs. Men jag är rädd för smärtan och vad dem ska säga om mina tänder som nu, inte är särskillt fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 1 (mjölk tand) Sällan Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har aldrig haft hål, använder aldrig tandtråd och tandläkaren är inte farlig. Assistenten han har är även en ganska fin tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 0 Sällan Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts