Jump to content

Elände Tråden

Officer Hernandez
 Share

Recommended Posts

Precis som jag skrev:

här kan man prata om allt möjligt... Om man är ledsen för något,

vill prata ut, etc...

Jag börjar nog... Är ganska arg på mig själv pga. dagens (kvällens) träning.

Vi hade sparkövningar mot mittsar (tjock stor kudde att träna sparkar på,

täcker i stort sett hela överkroppen från midja till axlar).

Vi tränade anfall mot mittsen, och jag skulle göra en rundspark (känd som "Tornado"),

och jag råkar träffa min polare i undre delen av kinden, precis vid käken och han åker i mattan. :)

Han förblir liggande ett tag, och tränaren kommer och undrar vad som egentligen har hänt.

Jag berättar vad som hände, och tro mig... Jag kände mig usel!

Jag är en sån som inte vill göra illa folk, och det var tyvärr precis vad jag av misstag gjort.

Så gnistan var inte så stark resten av passet. Jag mådde dåligt för vad jag precis gjort.

Sablar vad arg på mig själv jag var, och fortfarande är, trots att det var en olycka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uj, tillfällen då man slår nån på skämt men det blir allvar är ruskigt pinsamma, och känslomässigt jobbiga om det är riktigt illa. Du tränar ju iofs kampsport, då får man väl kanske räkna med en del olyckor. Har inget annat exempel på elände just nu, annat än att inte en jaevel som är anställd på universitetet har nån ordning på sig, vi är helt utlämnade åt oss själva. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sparka min polare i undre delen av kinden, precis vid käken och han åker i mattan.

Han förblir liggande ett tag, och tränaren kommer och undrar vad som egentligen har hänt.

Jag berättar vad som hände, och tro mig...

Jag är en sån som vill göra illa folk, och det var precis vad jag av gjort.

Varför tränar kampsport om man inte vill skada folk?

Det är ju till för det.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...