Hunter Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Varför stängs mitt ps2 av ibland? så "lampan" på ps2:an är helt svart. Måste alltid skaka lite på den innan den blir fixad igen, men brukar släckas av när jag kör nåt spel, vet nån varför det händer så?? Skit jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Varför stängs mitt ps2 av ibland? så "lampan" på ps2:an är helt svart. Måste alltid skaka lite på den innan den blir fixad igen, men brukar släckas av när jag kör nåt spel, vet nån varför det händer så?? Skit jobbigt Har du gjort ngt spec med den? Annars ingen anning. O.o När hände det första gng och vad gjorde du då? Lånade en kompis den? Säkert ngt löst innut i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Njaa, första gången det hända var efter min kusin kört. Jag var o körde cs på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Är han argsint? Hörde du följande: Stamp? Slag? Sparkar? Skrick? Gnäll? Kanske han gjorde ngt när (om) han byte Cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Är han argsint? Hörde du följande: Stamp? Slag? Sparkar? Skrick? Gnäll? Kanske han gjorde ngt när (om) han byte Cd. Kanske, men jag hade hör lurar på mig + att dörren var stängd ska fråga han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Offtopic: Hunter, kan inte låta bli att skratta åt din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts