Bubbli Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hej, jag har ett litet problem med spelet Zeus - Olympens Härskare. När jag startar spelet får jag upp ett felmeddelande som det står Zues.exe - Programfel Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000005). Klicka på OK för att avsluta programmet. Finns det något sätt att fixa så jag kan spela spelet? Om det ska gå... hur? Om inte... varför? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hej, jag har ett litet problem med spelet Zeus - Olympens Härskare. När jag startar spelet får jag upp ett felmeddelande som det står Zues.exe - Programfel Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000005). Klicka på OK för att avsluta programmet. Finns det något sätt att fixa så jag kan spela spelet? Om det ska gå... hur? Om inte... varför? Tacksam för svar. Har du laddat ner spelet? Eller så kanske det är för att det är ett gamalt spel och inte kan spelas på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 1: Ja 2: Min granne hade det och han kunde spela det på XP. Tydligen är detta ett ganska vanligt fel. Men de lösningar jag hittade hjälpte inte. De var ändra kompalitetsläge (svårstavat ord imo) till 95, 98, 2000 inget hjälpte. Stänga av anti-virus = no succes, installera om det i felsäkert läge ingen större hjälp det heller. Det "ska" funka helt enkelt. Det kan lika gärna vara det att jag laddat ner det MEN eftersom det verkar vara ett vanligt fel och just för mig går det inte att åtgärda vill jag gärna veta vad jag gör fel och/eller vad jag kan göra mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 1: Ja 2: Min granne hade det och han kunde spela det på XP. Tydligen är detta ett ganska vanligt fel. Men de lösningar jag hittade hjälpte inte. De var ändra kompalitetsläge (svårstavat ord imo) till 95, 98, 2000 inget hjälpte. Stänga av anti-virus = no succes, installera om det i felsäkert läge ingen större hjälp det heller. Det "ska" funka helt enkelt. Det kan lika gärna vara det att jag laddat ner det MEN eftersom det verkar vara ett vanligt fel och just för mig går det inte att åtgärda vill jag gärna veta vad jag gör fel och/eller vad jag kan göra mera. Då kan ja tyvärr inte hjälpa dig sorry . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 1: Ja Men åh! Din kaktus! Läsa reglerna först, Fråga sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Skulle varken vilja kalla det uppmaning, hjälp eller förfrågan. I alla fall inte mer än när någon skriver releasenamn här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Gudfadern: Sluta leka polis ! Varför skulle inte spelet gå på XP? Det släpptes förra året. Ser ut som det skulle vara något fel på någon register-nyckel eller att .exe-filen går på crack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Har du laddat ner spelet? Eller så KANSKE det är för att det är ett gamalt spel och inte kan spelas på xp. Gudfadern: Sluta leka polis ! Varför skulle inte spelet gå på XP? Det släpptes förra året. Ser ut som det skulle vara något fel på någon register-nyckel eller att .exe-filen går på crack. Ja sa inte att det inte skulle funka ja sa kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Heliga makaron! Är det inte äldre? Trodde det i alla fall var från 2004 eller 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Heliga makaron! Är det inte äldre? Trodde det i alla fall var från 2004 eller 2003 Jag tycker du ska köpa det istället. 39 kr på Webhallen och det har du nog http://www.webhallen.com/prod.php?id=2490 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Med tanke på att det inte är skitviktigt för mig önskar jag mig det i julklapp. Visst, det är inte mycket pengar men jag har ju inte så mycket pengar i övrigt så det känns onödigt ifall det inte skulle hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts