VickeX Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har inget intresse för forumgalan i år. Känns bara, trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tar vad, för vilket lag och bumar vad här? Ett "regelbrott", laget=forumet och bumpar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tar en för laget genom att bumpa den här! Haha, stackars kebab, vill känna sig som en riktig lagspelare för en gång skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har inget intresse för forumgalan i år. Känns bara, trist Bara för att du inte är nominerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Bara för att du inte är nominerad Nej. Det känns bara. Konstigt alltihop. Ja, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tar vad, för vilket lag och bumar vad här? "Att ta en för laget" är ett uttryck vi använder häromkring. Jag tyckte det var synd att tråden låg på sida två, så jag drog upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 "Att ta en för laget" är ett uttryck vi använder häromkring. Jag tyckte det var synd att tråden låg på sida två, så jag drog upp den. Ah! Snällt. Tänkte själv riva upp den sista helgen innan tiden går ut så alla som vill, hinner maila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har en fråga här bara. Nu när Rabarben är bannad, kan han fortfarande vinna "årets mest ägda medlem"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har en fråga här bara. Nu när Rabarben är bannad, kan han fortfarande vinna "årets mest ägda medlem"? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Självklart. Okej, bra! För annars hade jag nästan varit en solklar vinnare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Självklart. Okej med mig... Redigerad 25 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Okej med mig... Förlåt om jag svarade åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ett mail kommer till dig Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har en fråga här bara. Nu när Rabarben är bannad, kan han fortfarande vinna "årets mest ägda medlem"? Nu är han ju ännu mer ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Förlåt om jag svarade åt dig. Det gjorde du inte. Jag höll bara med. Det är inte min gala, det är medlemmarna som bestämmer. Och tycker de att det är okej så är det lungt. Jag har inget att invända mot det då han blev nominerad innan han blev bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det gjorde du inte. Jag höll bara med. Det är inte min gala, det är medlemmarna som bestämmer. Och tycker de att det är okej så är det lungt. Jag har inget att invända mot det då han blev nominerad innan han blev bannad. Som jag tänkte då. Visste bara inte hur jag skulle tolka ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Den har inte kommit in. För närvarande bara den här filipnilsson@xxxxxx adressen som har blivit borttagen då jag inte vet vem det är som har skickat. Ämnet kan inte vara "Vices röster" då det var ett exempel när jag skickar. Man skall skriva skribbs röster eller kebabs röster eller liknande om det nu är de som skickar. Efterlyser den här adressen igen: filipnilsson@xxxxxx! Det mailet har blivit borttaget pga av att det tydligen jag själv som skickat det. Var det du som skickade det så skicka det igen men skriv inte att det är från mig utan från dig. Redigerad 26 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Efterlyser den här adressen igen: filipnilsson@xxxxxx! Det mailet har blivit borttaget pga av att det tydligen jag själv som skickat det. Var det du som skickade det så skicka det igen men skriv inte att det är från mig utan från dig. Vet vem det är, skicker över msn. Redigerad 26 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ska snart rösta. Redigerad 26 november, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Sista veckan nu för röstningen. På söndag avslutas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts