Vice. Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Viktig Info! Röstningen börjar nu och avslutas söndagen den 3/12-06. För att rösta, skicka ett (1) st mail med era röster till e-post adressen forumgala-06@hotmail.com. Observera att ni INTE kan skicka mail ifrån forumet. Ni måste ta er manuellt till er e-post och skicka, då jag har en annan mail bunden till forumet. Så var Noga med att skicka till rätt adress, om ni vill ha era röster räknade och redovisade. Ni kan heller INTE rösta på er själva. Vinnarna presenteras 10/12-06 kl 21:00 Mailen ni skickar skall innehålla ert namn som "ämnen", detta eftersom majoriteten inte har sitt namn i sin e-post, vilket i sin tur försvårar arbetet då jag inte vet vem som skickat det. Mail utan namn kommer inte att räknas, utan hammnar direkt i skräpkorgen. Skall se ut ungefär så här: Klick at me! Låt oss gå vidare till finalisterna i forumgalan -06! Ett stort grattis till finalisterna och lycka till! Finalisterna är: "Årets hjälpsammaste forumit" Qouad. R2D2 Pain To ThE MaX "Årets trevligaste forumit" Siana Kebab Vice. "Årets Admin/Moderator" KalleR StellHell Azore "Årets nykomling" Lajnux Kiedis Eudoros "Årets avatar" Jacker Wu zi mu Sianas "Årets signatur" Panimala KalleR Patrik "Årets tråd" Lance Vance Dance med Dagens lol Roller_Girl med Klardröm-tråden skribb med Religion-tråden "Årets mest respekterade medlem" SlewME StellHell Vice. "Årets mest ägda medlem" Rabarben SixXe. sobe "Årets roligaste medlem" Pico Vice. StellHell "Årets roligaste intervju" Kebab MetoC7 Corleones "Årets hederspris" SlewME Vice. A.A "Årets lol, från dagens lol." Jacker med "Tommy skrattar" R2D2 med ” kontoret” Tackleberry med Bestefar og jeg Bestefar og jeg ”Årets citat" Corleone rabarben med ”Daimstrut är gott!” Spajdermän med : "Somliga apor lever hos människor." "Årets Comeback" Misterwhoopee x_simpa_x Funnylin "Årets offtopic tråd" Rabarben med Skånetråden Kalan med Jaha, någon har hittat mitt lösenord? KalleR med Bild på dig själv-tråden "Årets gräl" StellHell mot många Rabarben med Skånetråden "Årets debattör" Skribb JackeR SlewME "Årets konstnär" Pico, Patrik, AngryAxel "Årets skribent" Corleone Skribb okka Redigerad 20 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Jag har skickat ett mail nu, kollade på "ska se ut såhär" först efteråt men jag använde "röster" som ämne och det är nog ingen tvekan om hur rösterna ska va (om du inte anstränger dig för att missförstå) så det ska väl inte va några problem? Säg till om du anser att jag inte röstat så jag kan göra om det. Redigerad 20 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag har skickat ett mail nu, kollade på "ska se ut såhär" först efteråt men jag använde "röster" som ämne och det är nog ingen tvekan om hur rösterna ska va (om du inte anstränger dig för att missförstå) så det ska väl inte va några problem? Säg till om du anser att jag inte röstat så jag kan göra om det. Bara det framgår vem mailet kommer i från så att det inte står tex. från spindelbollmedrosaelefantsnabel@hotmail.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Bara det framgår vem mailet kommer i från så att det inte står tex. från spindelbollmedrosaelefantsnabel@hotmail.com! Du ser det inuti mailet, räcker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan man nullvota vissa nomineringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Qouad, det är klart att det räcker. Vice är ingen robot. Kebab, gör du så. Ja, nu talar jag för Vice. Men det känns som om det är rätt självklart. Anyhoo, slungade iväg mina röster nyss! Hoppas jag tar hem någon kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Qouad, det är klart att det räcker. Vice är ingen robot. ...är du säker på det? Får man rösta på sig själv? Redigerad 20 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 ...är du säker på det? Får man rösta på sig själv? Det finns ju ingen regel emot det. Om du nu tycker att du har hjälpt dig själv så otroligt mycket, så, sher. Men det kan vara så att Vice bara glömt att sätta ut den regeln. Jag tycker inte det ska vara tillåtet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Du ser det inuti mailet, räcker det? Jodå det räcker. Bara man anger sitt nick på forumet tydligt! Jodå düner kebap, man kan nulla Jodå, det finns en (inofficiell) reglel att man inte kan rösta på sig själv. Glömde sätta ut det i nomineringstråden men det kom på tal där , där det klargjordes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Jodå det räcker. Bara man anger sitt nick på forumet tydligt! Jodå düner kebap, man kan knulla Jodå, det finns en (inofficiell) reglel att man inte kan rösta på sig själv. Glömde sätta ut det i nomineringstråden men det kom på tal där , där det klargjordes. Vad sägs om att skriva det i förstaposten, så att inte fler personer blir förvirrade? Redigerad 20 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad sägs om att skriva det i förstaposten, så att inte fler personer blir förvirrade? Das! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Sände iväg mina röster nu, men glömde skriva namnet, så jag skickade ett till där jag skrev mitt nick. Hoppas det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Skickat mina röster nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ich bin voted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Har röstat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Bilden vägrar ladda så jag improviserar fram något i F-moll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag har röstat nu, men vill samtidigt passa på att ta tillfället i akt att påpeka att "årets lol" "Bestefar og jeg"-länken inte fungerar, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag har röstat nu, men vill samtidigt passa på att ta tillfället i akt att påpeka att "årets lol" "Bestefar og jeg"-länken inte fungerar, tyvärr. Den nya länken fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Här blir sobe ägd, och här blir SiXxe ägd. Lägg in på förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Här blir sobe ägd, och här blir SiXxe ägd. Lägg in på förstaposten. SixXe blev inte bara ägd där, utan överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts