hunt3d Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Som skrivet så hittade jag ingen lämplig tråd att fråga detta så jag undrar bara en enkel sak: När man skickar en länk till en webbsida t.ex brukar vissa bara skriva tryck HÄR och just där det står ''HÄR'' finns själva länken om ni förstår vad jag menar, alltså texten ''HÄR'' är länken till sidan. Undrar bara hur man gör detta, vore tacksam för hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Som skrivet så hittade jag ingen lämplig tråd att fråga detta så jag undrar bara en enkel sak: När man skickar en länk till en webbsida t.ex brukar vissa bara skriva tryck HÄR och just där det står ''HÄR'' finns själva länken om ni förstår vad jag menar, alltså texten ''HÄR'' är länken till sidan. Undrar bara hur man gör detta, vore tacksam för hjälp Nevermind Redigerad 19 november, 2006 av Sjolander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Som skrivet så hittade jag ingen lämplig tråd att fråga detta så jag undrar bara en enkel sak: När man skickar en länk till en webbsida t.ex brukar vissa bara skriva tryck HÄR och just där det står ''HÄR'' finns själva länken om ni förstår vad jag menar, alltså texten ''HÄR'' är länken till sidan. Undrar bara hur man gör detta, vore tacksam för hjälp <A href="LÄNKEN">HÄR</A> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Som skrivet så hittade jag ingen lämplig tråd att fråga detta så jag undrar bara en enkel sak: När man skickar en länk till en webbsida t.ex brukar vissa bara skriva tryck HÄR och just där det står ''HÄR'' finns själva länken om ni förstår vad jag menar, alltså texten ''HÄR'' är länken till sidan. Undrar bara hur man gör detta, vore tacksam för hjälp Du trycker på den här knappen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Ok, tusen tack ni kan låsa nu om ni har lust EDIT 428: Ok nu hajar jag tack än en gång! Ingen jävla reklam här. / A.A Redigerad 19 november, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts