W@ll@ Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Hittade ingen tråd och skapade därför en egen. Är det nån som har spelet? isåfall är det bra? Styr man med musen eller med tangentbordet? Hur funkar onlinedelen? Redigerad 18 november, 2006 av W@ll@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har inte spelat det, men det är ju Obsidian som gjort det, så jag har höga förhoppningar på det. Ska nog ta och köpa det och testa sen när priserna sjunkt, har inte råd med det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Hittade ingen tråd och skapade därför en egen. Är det nån som har spelet? isåfall är det bra? Styr man med musen eller med tangentbordet? Hur funkar onlinedelen? Jag har kört några timmar bara, pga upptagen med jobb. Men ja, spelet verkar helt ok från det jag har kört. Man styr med både och, mus och tagentbord. (Man får välja, klicka för att gå dit. Eller tagenbordet, vrida och gå) Tyvärr så har jag inte hunnit kört online. Ettan var bra, detta är bra också Redigerad 19 november, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ja, man kan ju hoppas nu när NWN2 har kommit att KotOR 3 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Ja, man kan ju hoppas nu när NWN2 har kommit att KotOR 3 kommer. w00t, ska en trea komma Visste jag inte ens om Edit: Ursäkta för offtopic. Redigerad 19 november, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tycker ej att dte spelet var något roligt alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Måste testas. Min kompis spelar det för fulla muggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Är det nån som vet vart man kan ladda hem demot gratis utan att behöva vara medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) För att vara ett RPG är det här spelet rätt bra, lite Baldurs Gate-känsla över det. -- @W@ll@: Hmmm... Finns det ens en demo? Redigerad 2 december, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ja, jag såg det någonstans men man var tvungen att vara medlem på den sidan och det kostade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Någon som kan berätta lite om hur spelets "game mechanics" fungerar? Tänkte på det här med AC, DC etc. Har försökt att googla men inte hittat något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Någon som kan berätta lite om hur spelets "game mechanics" fungerar? Tänkte på det här med AC, DC etc. Har försökt att googla men inte hittat något vettigt. Yeah! ACDC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Spelet är i min mening riktigt roligt, synd bara att det är så otroligt krävande. En fråga jag har till dom som spelar spelet, någon som vet hur man identifierar ett föremål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har spelat spelet att tag, tycker det är jätteroligt, trots att jag inte spelat ettan innan. som sagt är det lite jobbigt att det är så krävande, och laddningstiderna kan verkligen göra en riktigt förbannad. Du styr gubbarna med antingen klicka på marken för att få dom att röra sig, eller att helt enkelt röra sig med piltangenterna, fungerar lika bra tycker jag. @Lajnux: När du är vid en affär där du kan sälja saker, högerklicka och ta identify. Kostar 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) @Lajnux: När du är vid en affär där du kan sälja saker, högerklicka och ta identify. Kostar 100. Tack för hjälpen. Kom till Neverwinter med min fighter, men startade om och gjorde en Unter. Har snart kommit tillbaka till Neverwinter med den nya charn. Har du kommit mycket längre än så? En till fråga bara, när jag kom till lvl fyra med min Hunter fick jag välja ett djur som skulle slåss vid min sida, men jag kan inte summona den, faktum är att jag inte kan använda någon av mina spells ifrån min spellbook. Någon som vet vad felet är? Redigerad 6 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Körde för ett par veckor sedan och har typ kommit till slutet men tröttnade. Kan skriva varför i spoilertext När man försöker resta så kommer det massor av random fiender som spawnas runtom dig och dina kamrater. Har knappt några spells kvar och ingen i partyt har full hp. Nu ska jag tydligen besegra 3 stycken Reavers (var det så de hette?) samtidigt. Enligt gamespots guide ska man tydligen kunna resta utan att bli interuptad men pallar inte försöka för man måste loada varje gång det inte funkar och det tar ju evigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts