Jump to content

Neverwinter Nights 2

W@ll@
 Share

Recommended Posts

Hittade ingen tråd och skapade därför en egen.

Är det nån som har spelet? isåfall är det bra?

Styr man med musen eller med tangentbordet?

Hur funkar onlinedelen?

Jag har kört några timmar bara, pga upptagen med jobb.

Men ja, spelet verkar helt ok från det jag har kört.

Man styr med både och, mus och tagentbord. (Man får välja, klicka för att gå dit. Eller tagenbordet, vrida och gå) :lol:

Tyvärr så har jag inte hunnit kört online. :lol:

Ettan var bra, detta är bra också ^_^

Redigerad av Nonanin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Har spelat spelet att tag, tycker det är jätteroligt, trots att jag inte spelat ettan innan.

som sagt är det lite jobbigt att det är så krävande, och laddningstiderna kan verkligen göra en riktigt förbannad.

Du styr gubbarna med antingen klicka på marken för att få dom att röra sig, eller att helt enkelt röra sig med piltangenterna, fungerar lika bra tycker jag.

@Lajnux: När du är vid en affär där du kan sälja saker, högerklicka och ta identify. Kostar 100.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Lajnux: När du är vid en affär där du kan sälja saker, högerklicka och ta identify. Kostar 100.

Tack för hjälpen.

Kom till Neverwinter med min fighter, men startade om och gjorde en Unter. :ermm:

Har snart kommit tillbaka till Neverwinter med den nya charn.

Har du kommit mycket längre än så?

En till fråga bara, när jag kom till lvl fyra med min Hunter fick jag välja ett djur som skulle slåss vid min sida, men jag kan inte summona den, faktum är att jag inte kan använda någon av mina spells ifrån min spellbook. Någon som vet vad felet är?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde för ett par veckor sedan och har typ kommit till slutet men tröttnade.

Kan skriva varför i spoilertext

När man försöker resta så kommer det massor av random fiender som spawnas runtom dig och dina kamrater. Har knappt några spells kvar och ingen i partyt har full hp. Nu ska jag tydligen besegra 3 stycken Reavers (var det så de hette?) samtidigt. Enligt gamespots guide ska man tydligen kunna resta utan att bli interuptad men pallar inte försöka för man måste loada varje gång det inte funkar och det tar ju evigheter :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor