Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hehe, jag fixade en sparfil i VC väldigt nyligen. Från det att jag tankade den tills jag lade upp den igen tog det 18 minuter. Inklusive "vänta på reklam i x sekunder", tanka, döpa om min egen sparfil, klistra in hans, döpa om, starta upp, köra två uppdrag, spara, zippa filen, gå in på gtasajten, skriva ett svar och ladda upp filen. Rätt jäkla fort tycker jag. Det kunde ha varit klar på 10 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Så då e ju 18 min lite kasst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vem var först egentligen? Vill veta om jag vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vem var först egentligen? Vill veta om jag vinner! Jag var först. (Nu slutar vi!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 När jag klarade det så tog jag och fuskade till mig en jetpack och sen landade jag på *tackaet och dodade dom med deaglen en efter en.... Lite knepigt om man inte fuskar. Jag tror jag klarade det en gång utan fusk *taket Va duktig du va som klarat de en gång utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Va duktig du va som klarat de en gång utan fusk Va duktig du va som drog upp en tråd bara för att va allmänt tråkig Redigerad 5 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) behöver hjälp med samma uppdrag [http://www.badongo.net/file/1839269 Redigerad 8 december, 2006 av Blåbäré Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) behöver hjälp med samma uppdrag [http://www.badongo.net/file/1839269 Jag fixar med det samma. Fast du har lagt upp fel fil.. Du har lagt upp nr 1. och den vet jag inte riktigt vad den gör. Lägg upp en som ser ut som någon av de andra jag har markerat (2) Redigerad 8 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Muahaha, Kebab, ska vi rejsa? Försten som klarar uppdraget åt honom när han lagt upp rätt fil är bäst! Blåbäré, du måste alltså ladda upp en fil som har namnet GTASAsf*.b, där * är en siffra mellan 1-8. Siffran 1 är den första i din savefile-lista och 8 är den sista. Så det är bara att räkna uppifrån! Redigerad 8 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Muahaha, Kebab, ska vi rejsa? Försten som klarar uppdraget åt honom när han lagt upp rätt fil är bäst! Blåbäré, du måste alltså ladda upp en fil som har namnet GTASAsf*.b, där * är en siffra mellan 0-7. Siffran 0 är den första i din savefile-lista och 7 är den sista. Så det är bara att räkna uppifrån! 1 är den första i listan, eller? Och 8 den sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 1 är den första i listan, eller? Och 8 den sista? Stämmer gott, jag tänkte på PSP-saves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ok, var inte riktigt säker http://www.badongo.com/file/1839827 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Ok, sätter igång nu! EDIT: Klart! First try Du kan använda musen för att se var Smoke skjuter, väldigt praktiskt. GTASAsf1.zip Redigerad 8 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Attans! Jag var ju sugen på att fixa det där uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ok, sätter igång nu! EDIT: Klart! First try Du kan använda musen för att se var Smoke skjuter, väldigt praktiskt. tack...har hållit på med denna väldigt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Attans! Jag var ju sugen på att fixa det där uppdraget. Visste att du skulle bli sur... Men du kan ju försöka klå min tid, om du nu inte har nåt att göra Sex minuter från "Okej, börjar nu" till att posta en edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Visste att du skulle bli sur... Men du kan ju försöka klå min tid, om du nu inte har nåt att göra Sex minuter från "Okej, börjar nu" till att posta en edit Mission Impossible.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tar det som en komplimang Men ok, en annan utmaning då, knäck min tid på själva uppdraget. Tiden att ta sig till stationen är skit samma, men jag klarade uppdraget precis när han sa "Take the high road on the right, CJ!". Eller, han hann inte säga klart det. Då vet du ungerfär hur lång tid det tog mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Skulle vilja ha hjälp med ett till uppdrag, det är där du ska få cesar att hoppar över på en lastbil. http://www.badongo.com/file/1886859 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Vet inte vad som är så svårt med det uppdraget, men jag fick faktiskt köra två gånger. Den första åkte Cesar utanför vägen och ner på marken, 5 m ner så att han sprängdes Varsogåd iaf! Gotcha again, Kebab! GTASAsf6.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts