oasis Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 En bit in i spelet, BS uppdraget som man ska köra han tjockisen så ska han skjuta på ett tåg och få ner 4 killar...men han hinner aldrig döda alla så hinner tåget iväg, så säger han..."damm CJ all you needed to do is follow that damn train".. och så har det alltid varit ska man försöka få ner gubbarna själv?, hur isåfall? jag kan inte köra och sikta o skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Du ska försöka köra vid sidan om gärna på lite distans och om det finns sidvägar så du kan komma upp lite i höjd så kör på dom. Om du får läge kan du ju försöka skjuta lite själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kör ganska långt ifrån så träffar han bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kör en bit framför tåget i gå av hojen. Sen skjuter du ner en eller två gubbar, och sen hoppar du på hojen igen så blir det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasis Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag ska försöka ifall ni kommer på nåt mer så snälla säg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Följ efter tåget och hoppa upp på det vid bergen efter tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasis Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Omg det funkar ej , man kan ej hoppa på där eftersom det är en hög kant där :S finns det inget fusk så man bara kan klara den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hög kant? Vi tänker inte på samma ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Omg det funkar ej , man kan ej hoppa på där eftersom det är en hög kant där :S finns det inget fusk så man bara kan klara den? Om du lägger upp saven så kan jag köra det.. Om det känns nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Om du lägger upp saven så kan jag köra det.. Om det känns nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasis Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Aa kan du adda mig på msn så får du den? Mmichael__@hotmail.com för vill gärna vinna den banan + en till ^^ har prövat fusk men kan ej vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kanske låter konstigt men för mig gick de mkt lättare när jag hade kameran sådär långt ifrån en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Aa kan du adda mig på msn så får du den? Mmichael__@hotmail.com för vill gärna vinna den banan + en till ^^ har prövat fusk men kan ej vinna Hur då vinna den banan ? San Andreas innehåller inga "Banor", bara en stor "Värld" och den kan man inte vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Du ska försöka köra vid sidan om gärna på lite distans och om det finns sidvägar så du kan komma upp lite i höjd så kör på dom. Om du får läge kan du ju försöka skjuta lite själv.. Jag gjorde som så... Höll jämna steg med tåget. Då man kommer utanför stan så finns det en "bro" som går över järnvägen. Jag hoppade ombord på tågets tak och sköt ner töntarna själv... Fettot (Big Smoke) kan ju inte sikta för fem öre!! Redigerad 21 november, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) När jag klarade det så tog jag och fuskade till mig en jetpack och sen landade jag på *tackaet och dodade dom med deaglen en efter en.... Lite knepigt om man inte fuskar. Jag tror jag klarade det en gång utan fusk *taket Redigerad 22 november, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Aa kan du adda mig på msn så får du den? Mmichael__@hotmail.com för vill gärna vinna den banan + en till ^^ har prövat fusk men kan ej vinna Känn dig addad, kom bara in så. Btw, varför lägger du inte bara upp saven här på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hihi, jag gjorde uppdraget åt honom före er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag gjorde det igår typ kl 18! Skickade det till han på msn idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag gjorde det igår typ kl 18! Skickade det till han på msn idag! Du är efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Du är efter. Jaså? Har han fått din? Han verkade verkligen vilja ha den tidigare idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts