T-Ryder Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ja! ännu en till PE tråd. Någon som lirar eller? Ska berätta lite om spelet: Innan ni laddar ner det från www.project-entropia.com ska ni veta att det är grymt svårt att skaffa pengar i början. Dom ända 3 sakerna man kan göra är följande: Springa i timtal och leta efter frukt, tigga, eller gather sweat från djuren i spelvärlden. Spelet har sjuktbra grafik och är gratis, eller nja. Det är gratis att ladda ner men om ni vill lyckas bra är det nästan ett måste att lägga in pengar i spelet. 100 Skr = 100 ped, Projet Entropia Dollar. Själv så har jag haft ett uppehål på ett par månader pg.a WoW. Men innan jag slutade så gick allt väl för mig i spelvärlden, Jag fick 4-5 globals i veckan (Global är en loot som är värd mer än 50ped, ungefär som en epicloot i worldofwarcraft) Så skaffade jag massa bra armour och AMPS, Som tillägger skada till sitt vapen. Så, Ni som spelar. Vad heter ni i det mest underbara spelet online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är det omöjligt att bli bra om man inte sätter in pengar eller är det bara svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Spelet har sjuktbra grafik Jag har för mig att jag prövade det här men avslutade snabbt pga att grafiken tvärt om, var väldigt ful... Kanske var något annat dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Är det omöjligt att bli bra om man inte sätter in pengar eller är det bara svårt? Bara svårt Jag har för mig att jag prövade det här men avslutade snabbt pga att grafiken tvärt om, var väldigt ful... Kanske var något annat dock. Det var mycket fulare förr. Men Mindark som utvecklarna heter växer snabbt och förbättrar spelet hela tiden. Och det var ända flera månader sedan jag spelade sist. Btw, Mindark ligger i Stockholm så PE är ett svensk spel. Mår illa av bara tanken hur mycket dom tjänar Kan väll ochså skryta med att jag är så oldschool så jag har en frisyr som man inte kan ha längre, nämligen en mohawk ;D Redigerad 18 november, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Kan väll ochså skryta med att jag är så oldschool så jag har en frisyr som man inte kan ha längre, nämligen en mohawk ;D Wooow *peta* förövrigt så ska jag ladda ner o se om detta är något kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Visst är det Sci Fi? Det verkar vara exakt den sortens spel jag gillar iallafall. Ska absolut testas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jätteroligt att se att ni ska testa spelet, Men somsagt. Hittar ni ingen som hjälper er blir det skitsvårt att komma igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Slutsats om spelet; Väldigt dåligt. 0/10. Extremt buggigt och laggigt. Redigerad 19 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ska ge spelet en chans (igen) Och försöka lära mig det Någon som vill bli min mentor?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Slutsats om spelet; Väldigt dåligt. 0/10. Extremt buggigt och laggigt. Tack, du besparade mig ett test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Slutsats om spelet; Väldigt dåligt. 0/10. Extremt buggigt och laggigt. 0/10 ?! Knasigt att folk spenderar flera tusentals kronor på ett helt värdelöst spel. Lagg märker jag välldigt sällan av och vadå buggigt? Den enda buggen jag har sett är någon liten grafikbugg här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har aldrig spelat det, men min klasskamrats farsa äger företaget som gör spelet - MindArk AB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har aldrig spelat det, men min klasskamrats farsa äger företaget som gör spelet - MindArk AB. Och din klasskamrat har hela röven full med pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag tror jag såg en dokumentär om det här spelet. Folk behövde inte jobba eftersom de tjänade feta pengar på att sälja in-game-items och sedan ta ut riktiga pengar. Är det så, eller? Kan man spela utan att spendera pengar, men få ut pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Och din klasskamrat har hela röven full med pengar ? Typ. Har på sig DG-brillor, dyraste jackan mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Är det så, eller? Kan man spela utan att spendera pengar, men få ut pengar? Japp, Innan jag hade lagt in pengar tog jag ut en hundring till kortet ( som jag senare la tillbacks in i spelet xD ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Japp, Innan jag hade lagt in pengar tog jag ut en hundring till kortet ( som jag senare la tillbacks in i spelet xD ) Och vad tjänar dom på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 En klasskompis berätta om spelet förr. Han sa att han det va en svensk spelare som va påväg att bli miljonär pga spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Och vad tjänar dom på det? Looten skiftar från: Bra > Bättre > BÄST > Sämre > SÄMST Sen när man är i sämst perioden läggen man offtast in pengar så börjar allt om igen. Så brukar det vara för mig ialafall : P Och det finns en svensk med på Hall of fame all time high med en loot på 31892 ped. Men rekordet på all time high är 90361 ped! Om han skulle välja att ta ut det blir det nog en avgift han får betala. Fast in mining är det betydligt högre loots 158000 ped är rekordet där! Och 158k är vad han kan sälja det till Trade terminalen, Ska han sälja allt till spelare får han en 50% ökning eller mer Redigerad 20 november, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Looten skiftar från: Bra > Bättre > BÄST > Sämre > SÄMST Sen när man är i sämst perioden läggen man offtast in pengar så börjar allt om igen. Så brukar det vara för mig ialafall : P Och det finns en svensk med på Hall of fame all time high med en loot på 31892 ped. Men rekordet på all time high är 90361 ped! Om han skulle välja att ta ut det blir det nog en avgift han får betala. Fast in mining är det betydligt högre loots 158000 ped är rekordet där! Och 158k är vad han kan sälja det till Trade terminalen, Ska han sälja allt till spelare får han en 50% ökning eller mer Om man ängnar hela sin fritid åt det här i några år så finns det alltså stora pengar att käna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts