skribb Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag letade runt lite på nätet idag och hittade en sannerligen intressant artikel på en holländsk spel sida. Nämligen detta: Release Grand Theft Auto Vice City 17 juni! De Duitse afdeling van Take2 heeft laten weten dat de langverwachte PC versie van Grand Theft Auto: Vice City 17 juni in de winkels zou moeten liggen. Het was lange tijd onzeker of de PC versie zou verschijnen, maar met het enorme succes op de Playstation 2, welke 4,5 miljoen keer over de toonbank ging, kon Rockstar dit eigenlijk niet maken. Meer info vind je op de site van Rockstar Games. Jag vet att ni inte fattar ett dugg, så jag har snällt nog översatt det viktigaste, så noga jag har kunnat (kan inte holländska). Här följer den: Grand Theft Auto Vice City släpps den 17 juni! Den tyska sektionen på Take2 har sagt att den efterlängtade PC versionen av Grand Theft Auto: Vice City ska finnas i butikerna den 17 juni 2003. Spelet har haft en enorm succé på Playstation 2, då det såldes 4,5 miljoner kopior, vilket var mer än vad Rockstar förväntade sig. Frågan är om den är falsk eller sann, själv tvivlar jag inte på den, spelsidan är ganska känd (www.gamer.nl) men ni får självklart tro vad ni vill. Halleluja!!!!!!!!! WOOOHOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 jaja.. Kul för er som tycker att man ska SPELA på datorn..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jaahooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 w0h0 Vad kycklig jag blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 w0h0 Vad kycklig jag blir.. Kycklig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Kycklig? Ja trodde först att han mena "kylig" men de é nog.. *ähum* ..lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Oj ´jag menade lycklig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 synd att det inte var i maj det skulle komma om detta nu är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Det har varit bekräftat i ca en månad... och har även stått nyhet på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Det har varit bekräftat i ca en månad... och har även stått nyhet på gtasajten... Bara att det skulle släppas någon gång runt maj-juni, inget exakt datum.... Fast kom ihåg att detta datum endast är ett rykte, inget mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 jaha... datum, läste bara rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Hoppas att det blir ett Multiplayer läge (inte så troligt men..) Längtar så in i h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts