Jump to content

Magnifikt stjärnfall i natt (Leonider)

The_go
 Share

*S*T*J*Ä*R*N*F*A*L*L*  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är vaken jag är vaken jag ser stjärnor när börjar det jag kanske kan se det för jag är fortfarande vaken vaken vaken

Edit: wee jag gick ut jag gick ut jag såg 5st på en minut de va kewl men jag gick in för jag frös jag frös om fötterna för jag hade inga skor o de var kall de var kallt för de var blött blött blött

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är vaken jag är vaken jag ser stjärnor när börjar det jag kanske kan se det för jag är fortfarande vaken vaken vaken

Edit: wee jag gick ut jag gick ut jag såg 5st på en minut de va kewl men jag gick in för jag frös jag frös om fötterna för jag hade inga skor o de var kall de var kallt för de var blött blött blött

PARTEEEEEEEY

Sitter uppe hos en kompis. Vi knipsade upp hänglöset på längst upp i lägenhetshuset på 8:a våningar, och ska ut på taket snart för att titta.. Ska ta några kort också, så om jag ser nått lägger jag upp några..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor