Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kommer inte titta på det. Om det är runt den tiden så får det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är det säkert att sjärnfallet börjar 05.30 i skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är det säkert att sjärnfallet börjar 05.30 i skåne? Kolla text-TV. Tror det ska stå där. Annars vet jag att på TV:ns nyheter sa dem att stjärnfallet skulle börja mellan 05.30-06.00 i SÖDRA Sverige, dvs Småland,Skåne,Blekinge,Östergötland,Halland etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Gött... min fjärrkontroll liten av fysiska störningar kan inte kolla på text-tv.. men jag får lita på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ja, om det är stjärnklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kanske, om jag är vaken. Men det är jag nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 DOOMSDAY ... ? Kanske ... om jag orkar upp. Bor i Ystad, 15 meter från havet, verkar dock mollnigt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Naah.. Inget jag orkar gå upp att se på. Sen är det mulet ute och det ska regna hela dagen imorgon så chansen att det klarnar upp precis då är minimala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Börjar det tidigare eller senare längre uppåt i landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag är vaken jag är vaken jag ser stjärnor när börjar det jag kanske kan se det för jag är fortfarande vaken vaken vaken Edit: wee jag gick ut jag gick ut jag såg 5st på en minut de va kewl men jag gick in för jag frös jag frös om fötterna för jag hade inga skor o de var kall de var kallt för de var blött blött blött Redigerad 19 november, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag är vaken jag är vaken jag ser stjärnor när börjar det jag kanske kan se det för jag är fortfarande vaken vaken vaken Edit: wee jag gick ut jag gick ut jag såg 5st på en minut de va kewl men jag gick in för jag frös jag frös om fötterna för jag hade inga skor o de var kall de var kallt för de var blött blött blött PARTEEEEEEEY Sitter uppe hos en kompis. Vi knipsade upp hänglöset på längst upp i lägenhetshuset på 8:a våningar, och ska ut på taket snart för att titta.. Ska ta några kort också, så om jag ser nått lägger jag upp några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Lanar i min källare, så jag tittade ut genom källarfönstren vid 5:40, och jag såg faktiskt ett, hade hoppats på värsta infernot med flera stycken hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag satte klockan på 05:00, men måste ha stängt den i sömnen. En polare sa att det inte var nåt att hurra över ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Null vote, finns inget allternativ att det inte är stjärnklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Null vote, finns inget allternativ att det inte är stjärnklart. Det har ju redan varit nu ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ingen som tog några jädrans foton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Äh, jag glömde av att det var inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Här såg man ingenting. Inte stjärnklart. Bortslösad natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vaknade inte av min väckarklocka... Med andra ord så missade jag skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts