ericko_gta Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Jag har sökt men hittar ingen av er som snackar om lc modden kan någon vara snäll och berätta och den och gärna visa screens och visa en sida med den skulle vara väldigt tacksam för svar tack på förhand//Erik TILL VICE CITY! Redigerad 19 november, 2006 av ericko_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 ANSWER ANSWER ME NOW ANSWER ANSWER ME NOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Du har just gjort praktexempel på hur man INTE ber om hjälp på forumet. Läs reglerna och guiden för trivsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 ANSWER ANSWER ME NOW ANSWER ANSWER ME NOW! Äh.. Dränk dig. -report- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Äh.. Dränk dig med en 150 kg sten hängandes i din balle. Här har du 1.0 http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...erty_City;41908 Själv har jag 2.0 men ser inte den längre tillgänglig på nätet, eftersom deras hemsida har lagts ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kom att tänka på en sak.. Varför finns det ingen Vice City-mod till San Andreas? (Eller finns det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kom att tänka på en sak.. Varför finns det ingen Vice City-mod till San Andreas? (Eller finns det?) Det finns inte. Har för mig att någon höll på att göra en sådan men var rädd för att bli stämd eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Det finns inte. Har för mig att någon höll på att göra en sådan men var rädd för att bli stämd eller liknande Hmm.. trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Här håller dom på att fixa (till Vice-city) så att man ska kunna va i Alla städer i SA, och Liberty city + vice city på en gång. Pluss att man kan simma, krypa, klättra bla bla.. http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...f_Liberty;70716 Redigerad 20 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Här håller dom på att fixa (till Vice-city) så att man ska kunna va i Alla städer i SA, och Liberty city + vice city på en gång. Pluss att man kan simma, krypa, klättra bla bla.. http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...f_Liberty;70716 Coolt! Den har jag inte hört talas om innan. Blir till att skaffa när SA är inkluderat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Egentligen e det ganska kontsigt , varför sitter massa hackare och gör massa utbyggningar och sånt om BARA rockstar® skulle byggt ut san andreas till liberty city + vice city från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja, vilka pundhuvven. Varför kunde inte Final Fantasy-skaparna ha gjort alla spel till ps1? Eller, varför kunde inte gta1, gta london, gta2 och gta3 varit inkluderade i vice city? Vilka tröga utvecklare, de där på Rockstar. Att de inte tänker lite mer. Tänk lite, ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Egentligen e det ganska kontsigt , varför sitter massa hackare och gör massa utbyggningar och sånt om BARA rockstar® skulle byggt ut san andreas till liberty city + vice city från början jaaaa så jevla dåliga rokkstar är asså jäfla piss rokstar gå o drank err!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Men alltså, du får väl åtminstone tänka lite. Här är en karta, om du sett en sån utanför GTA nån gång. Hur skulle dessa städer ha kopplats ihop utan vidare? Okej, kanske att VC och GTA3 kopplades samman, men att hoppa till västkusten utan vidare är ju bara pundat. Även om det vore coolt. GTA4 kanske utspelar sig mer centralt i USA, så att det blir mer naturligt med att koppla ihop alla GTA3-städer. Hja! Det er sannig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Man skulle åtminstone iaf kunna ta flyget till Miami och New york, skulle vart coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jo, alltså, det är ju inte omöjligt eller idiotiskt att ha alla GTA-städerna i ett spel, men som Herr Knas beskrev det så är ju R* förståndshandikappade som inte redan gjort det till alla tidigare spel. Med PS3an så tror jag att R* är väldigt sugna på massivt GTAMMORPG och att kombinera hela GTA-universumet till ett ultimat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Det vore rätt grymt faktitiskt. Gta skulle vara riktigt coolt som MMOG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jo, alltså, det är ju inte omöjligt eller idiotiskt att ha alla GTA-städerna i ett spel, men som Herr Knas beskrev det så är ju R* förståndshandikappade som inte redan gjort det till alla tidigare spel. Med PS3an så tror jag att R* är väldigt sugna på massivt GTAMMORPG och att kombinera hela GTA-universumet till ett ultimat spel I like it!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 I like it!! Faktum är att jag sett en video med någon av R*-utvecklarna sitta och berätta om hur de tänkt och vad som kommer hända. Jag minns inte exakt varifrån jag fick den eller några specifika detaljer (tror inte de lämnade några) men jag kommer ihåg några grejer: "Vi har alltid haft större planer och förhoppningar än tekniken tillåtit, vår GTA-värld som vi önskat oss är så enorm jämfört med vad vi hittills kunnat skapa, och så kommer Sony och ger oss denna underbara maskin som en skänk från ovan. Med Cell-processorn och [den nya real-time-tekniken] kommer vi kunna leverera det vi alltid önskat oss." Dessutom - och det här är fakta - har R* lagt upp annonser om anställningar för nätverkstekniker (eller vad de heter) och nätverksprogrammerare för spelutveckling för vad som kallades "storskaliga nätverksprojekt". Jag tar det mer som fakta än rykten att GTA4 kommer innehålla en fet multiplayerfunktion. Det är jag säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 GTA USA skulle vara kul... Fast då skulle man kanske ha mindre singelplayer och mer online.. typ att man bor någonstans .. och så ka nman välja karriär. som i SA-MP typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts