lokans Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hej finns 2 uppdreag jag behöver hjälp med.Ett från malibu klubb ett race och det andra med gänget haitians det där med rc flygplanet http://rapidshare.com/files/3834905/GTAVCsf1.b där är min sparfil så kan nån vare vänlig och fixa uppdraget och sen lägga ut sparfilen igen? Förövrigt vet itne om detta är rätt del i forumet att lägga denna tråd dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Visst, jag sätter igång direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lokans Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Visst, jag sätter igång direkt! Tack om du nu är serri som jag hoppas att du e du verkar sjysst men dra ut dne på en sida och lägg den här sen; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Klart! Ca 18 min senare, inklusive nerladdning och mixtrande med sparfiler, första försöket på båda uppdragen. Det blir lättare med vapen, du hade inga. Du hade desto mer pengar såg jag Jag skaffade två M4 åt dig och smällde av Hillarys däck det första jag gjorde efter start. Det är de små sakerna som gör det GTAVCsf1.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts