Chilli_13 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Här är min bil. Clean men snygg. ganska snygg, fast känns som den varit i Photoshop och vänt, några linjer ser överdivet skarpa ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 ganska snygg, fast känns som den varit i Photoshop och vänt, några linjer ser överdivet skarpa ut... Det enda jag har gjort med den i photoshop är att beskära, samt göra den till en behaglig storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Asså ska du inte gör en poll nu eller? för så att du vet är det den 3 december i dag och lite till:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Asså ska du inte gör en poll nu eller? för så att du vet är det den 3 december i dag och lite till:p Pollen kommer imorgon. Otålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sista dan idag! Hur blev det med era fina bilar då JSHC, Kebab, Sniper och Spajdermän? Ska "orka" att fixa den nu då .... Har inte orkat innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Min bil. Tydligen så hade mina grafiksettings reset:ats Aja... här är den iaf, sparade den inte så jag kunde inte göra om den. http://img61.imageshack.us/img61/512/nfsc2006120320280471ks1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hm... Hm... Detta kommer bli svårt. Har 2 favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hm... Hm... Detta kommer bli svårt. Har 2 favoriter. Och den andra är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Och den andra är? Vet du ens vilken den första är? Mina favoriter är L_Volls och Kebabens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vet du ens vilken den första är? Mina favoriter är L_Volls och Kebabens Måste säga att det är mina favoriter med! Som sagt pollen kommer imorrn när jag kommer hem från skolan. Kolla gärna så eran länk är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Här är mitt bidrag EDIT: Lägger upp min BMW M3 GTR Nån som har set denna bil än som jag har ändrat på asså mitt bidrag... Ni som undrar hur jag fick min BMW M3 GTR kolla på TIPS som vissas när man kör race eller om man ska ut och köra Free Rom.. Det var så jag fick den... Så jävla skön att köra med EDIT: Om ni vill se den så får ni gå till S4=Sida 4 Redigerad 3 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag gillade Kebabs. Det ska inte vara så mkt bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 KOmmer pollen snart eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 KOmmer pollen snart eller?? Men är du lustig i huvudet eller ? Han skrev senast igår att han skulle lägga upp pollen när han kom hem från skolan. Och eftersom han inte är online än så har han förmodligen inte kommit hem än, eller så har han helt enkelt inte orkat sätta sig vid datorn än. Det skulle inte jag heller orka om man hade sådana tjatande tröghuvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Pollen kommer när den kommer. Ingen idé att tjata eftersom han troligtvis inte kommer att se det förrns han kommer in i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Jag gör pollen nu. Men jag fattar inte om Darkwolf bytte ut sin bil eller inte? Nåja den gamla försvann ju. Redigerad 4 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag gör pollen nu. Men jag fattar inte om Darkwolf bytte ut sin bil eller inte? Nåja den gamla försvann ju. Vad Menar Du?... Med Men jag fattar inte om Darkwolf bytte ut sin bil eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts