Kebab Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jag byter bild till en snyggare! Där bytte du ner dig rejält. ....men låt inte mig ha inflytelse på dig, jag är ju opartisk arrangör! Edit: bytt. Redigerad 30 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Är man barnslig är man en skitunge Barnslig? jag vill inte bara titta på en bild så att jag får 500 SpyWare och virus på datorn, men fine är det att vara barnunge så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Är den här bilen snyggare en min andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Är den här bilen snyggare en min andra? Avgör själv. Alla blir arga om man ger kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Barnslig? jag vill inte bara titta på en bild så att jag får 500 SpyWare och virus på datorn, men fine är det att vara barnunge så. Att inte skydda datorn med virus- och spywareprogram verkar ju lite dumt. Är den här bilen snyggare en min andra? Som sagt, bestäm själv.. Kom precis på att jag också ska vara med i den här tävlingen.. ska se vad jag kan pilla ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Är den här bilen snyggare en min andra? Att förstöra en Corvette sådära... Dom ska se ut som dom gör...! Redigerad 2 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Att förstöra en Viper sådära... Dom ska se ut som dom gör...! Som en Corvette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Att förstöra en Viper sådära... Dom ska se ut som dom gör...! Det är en Corvette :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag hade egentligen tänkt att modda en ny bil. Men jag har inte spelat nfs på länge, så jag ställer upp med samma bil som jag postade i nfs-tråden för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Som en Corvette? Det är en Corvette :S Pinsamt för mig! Var övertygad om att det var en Viper! Får börja titta lite nogrannare... 990 posts för mig nu, 1000 ikväll!! Redigerad 2 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Att inte skydda datorn med virus- och spywareprogram verkar ju lite dumt. Vem har sagt att jag inte gör det? Dessutom garanterar inte det fullt skydd emot virus, då det kan finnas nya trojaner som den t.ex inte kan upptäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Sista dan idag! Hur blev det med era fina bilar då JSHC, Kebab, Sniper och Spajdermän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 När ska detta avgöras idag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hmm.. just det jag ska ju också vara med, ja. Ska se om jag tar mig tid att syla en ny bil, eller om jag ska delta med någon jag redan har gjort.. Tävlingen pågår tills ikväll kl. 23.59, pollen kommer upp i morgon vid 16-tiden! Jag vill även be er deltagare att kolla så era länkar(i första posten) är rätt. Om de inte är det, säg till! Förresten, hur länge ska pollen hålla på tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag tycker att pollen ska hålla på till nästa helg nån gång.. Är det några priser med i tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Är det några priser med i tävlingen? Äran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hmm.. just det jag ska ju också vara med, ja. Ska se om jag tar mig tid att syla en ny bil, eller om jag ska delta med någon jag redan har gjort.. Tävlingen pågår tills ikväll kl. 23.59, pollen kommer upp i morgon vid 16-tiden! Jag vill även be er deltagare att kolla så era länkar(i första posten) är rätt. Om de inte är det, säg till! Förresten, hur länge ska pollen hålla på tycker ni? 168 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 168 timmar (en vecka) En vecka låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Sista dan idag! Hur blev det med era fina bilar då JSHC, Kebab, Sniper och Spajdermän? Drar upp den snart. Orkade inte spela nå Carbon på DH EDIT: Redigerad 3 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Här är min bil. Clean men snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts