Guest markus15 Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag lämnar in en uppdatering på mitt bidrag så fort jag kommer hem från pluget Jag har inte haft tid att ladda upp en uppdatering mitt bidrag.. hur som helst är bilen vit och jag driftar på en bana ner för bergen Kommer upp senare idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Dom som lägger upp bilarna på ImageShack orkar jag inte ens titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Dom som lägger upp bilarna på ImageShack orkar jag inte ens titta på. Vem bryr sig skitunge.. My Car In Action http://img167.imageshack.us/img167/6071/mciand6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Dom som lägger upp bilarna på ImageShack orkar jag inte ens titta på. Vem bryr sig skitunge.. My Car In Action Skitunge? Två år äldre än dig typ... Fin bil! Även fast jag inte är så fast i muskelbilar! Tacka vet jag supra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Skitunge? Två år äldre än dig typ... http://img393.imageshack.us/img393/3439/whistlingwh5.gif Är man barnslig är man en skitunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 http://img393.imageshack.us/img393/3439/whistlingwh5.gif Är man barnslig är man en skitunge Haha, sant.! Men, fin bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Jaha.. Då har man kommit hem från plugget då Här är min skyline.. btw: nice shelby du har där I lol Redigerad 29 november, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Insåg att det inte finns någon sem helst anledning att ha deadline på en torsdag, så jag ökar deadlinen med en halv vecka. Ny deadline: Söndagen den 3 December ska bidragen vara inne. I lol, menar du att du vill ha den där bilden istället, eller vill du bara showa lite? Redigerad 29 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Lägger till dig, Sniper. Vill du byta bil så är det bara att säga till. Huh? Har jag laddat upp en bil(d)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Huh? Har jag laddat upp en bil(d)? Hoppsan, jag tog fel på dig och Darkwolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 I lol, menar du att du vill ha den där bilden istället, eller vill du bara showa lite? Nope, men om du tycker den där är vackrare kan du nog byta Det är inte en ford det är en Shelby <3 Volvo, Dodge, Shelby <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Hoppsan, jag tog fel på dig och Darkwolf. Laddar nog upp min på fredag... har bara inte orkat starta Carbon igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Ja vill va med Asså min bild e för stor står det hur lägger jag in den? Redigerad 29 november, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Nope, men om du tycker den där är vackrare kan du nog byta Det är inte en ford det är en Shelby <3 Volvo, Dodge, Shelby <3 That's not my call, dude. Ja vill va med Asså min bild e för stor står det hur lägger jag in den? Gå in på http://ww2.beffo.se/upload/ Tryck på "ladda upp" Du får en länk -> lägg in den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Tack Min bild tar 1,85 mb fasst jag har printscreenat den och sparat i paint Redigerad 29 november, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Tack Min bild tar 1,85 mb fasst jag har printscreenat den och sparat i paint Spara den i .JPEG/JPG format och inte i .BMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Tack Min bild tar 1,85 mb fasst jag har printscreenat den och sparat i paint ...och du har spart den i .PNG eller .JPG format? Skulle gissa på att den fortfarande är i .BMP. Edit: Damn you, I lol! Redigerad 29 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Här är min Cheva! Redigerad 29 november, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Här är min Cheva! Fixade bort den vita "ramen" Btw: Jävla bra bilduppladdningssida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag byter bild till en snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts