eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hur skjutsingen tar man en bild från sidan så där när man kör? Escepa sedan väljer du fotografering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Okej, Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Här är mitt bidrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Här är mitt bidrag EDIT : Lägger upp min BMW M3 GTR Redigerad 3 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Här är mitt bidrag http://www.lfsforum.net/images/smilies/vomit.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) http://www.lfsforum.net/images/smilies/vomit.gif Vad?? Gör det fan bättre da om du ska nu fan klaga FFS! Redigerad 28 november, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vad?? Gör det fan bättre da om du ska nu fan klaga FFS! Ja! Skulle kunna göra bättre om jag hade spelet. Skylinen ser ut som nån Transformer figur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Ja! Skulle kunna göra bättre om jag hade spelet. Skylinen ser ut som nån Transformer figur. Jo. Men jag hittade inga bra saker ochså så jag orkade ej hålla på så. Jag gjorde nåt snabbt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vad?? Gör det fan bättre da om du ska nu fan klaga FFS! Men, den såg ju ut som en hög med smör. (Fotnot: högar med smör är inte vackra) Du kan inte skylla på att du inte hittade delar eftersom det inte bara var det som var fult. Oh, well. The smake is like the bake I guess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Men, den såg ju ut som en hög med smör. (Fotnot: högar med smör är inte vackra) Du kan inte skylla på att du inte hittade delar eftersom det inte bara var det som var fult. Oh, well. The smake is like the bake I guess... Men åhh jag fick man skynda mig med den och delar till den eftersom dom tjatade på mig att jag skulle stänga av och sånt så då blev det som det blev.. Och jag vet ej om man får byta ut den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Men åhh jag fick man skynda mig med den och delar till den eftersom dom tjatade på mig att jag skulle stänga av och sånt så då blev det som det blev.. Och jag vet ej om man får byta ut den bilden Man får byta. Se till att göra en fin bil nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Asså jag har en fråga till alla er som stylar skylines varför stylar ni dom så att det ser ut som någon rymd-raket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jo. Men jag hittade inga bra saker ochså så jag orkade ej hålla på så. Jag gjorde nåt snabbt bara. Du behöver inte hitta bra saker. Skippa fula body-kits/vinge/fälgar osv så får du en hyffsad snygg bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Du behöver inte hitta bra saker. Skippa fula body-kits/vinge/fälgar osv så får du en hyffsad snygg bil. Plus att man inte tar såna där kruppade färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Asså jag har en fråga till alla er som stylar skylines varför stylar ni dom så att det ser ut som någon rymd-raket För att de vill ha en egen måne som de kan åka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Asså jag har en fråga till alla er som stylar skylines varför stylar ni dom så att det ser ut som någon rymd-raket För att det faller oss i smaken kanske? Om du vill lägga upp en Stock-bil, så knock yourself out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 För att det faller oss i smaken kanske? Om du vill lägga upp en Stock-bil, så knock yourself out. Det är skillnad på Stock och Clean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Håller väl med till viss del, men jag gillar snygga body-kits, fälgar och spoilers. Roof Scoops+äckliga vinyler kan bli lite för mycket dock. Sen hatar jag färgade fälgar, fult som stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Kanske skulle lägga till en ny regel: Du får givetvis styla bilarna hur DU vill. Lägger till dig, Darkwolf. Vill du byta bil så är det bara att säga till. Förresten, deadline om två dagar! Räcker tiden, tycker ni? Redigerad 29 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Förresten, deadline om två dagar! Räcker tiden, tycker ni? Postar min bil runt kl 8 imorgon om allt funkar som det ska på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts