Sniper Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Tja alla GTASajtare Jag spelade nyss ut NFS Carbon... så jag är på jakt efter ett nytt spel. Gärna ett FPS/3PS med "mycket action" ungefär som UT2004... alltså typ "snabb-action" med mycket skjutande... Fick ett plötsligt begär att spela ett sådant spel ^^ Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Quake 1 & 3 Eller HL1 & 2 Redigerad 17 november, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Call of duty-serien är riktigt action-laddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har faktist spelat både CoD och Quake Men CoD är lite för vekligt för mitt "begär" (XD) just nu Sitter och installerar UT 2004 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Actionladdat, då rekommenderar jag Serious Sam spelen. Inte en lungn stund. (XD) Redigerad 17 november, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 FEAR och Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Max Payne 2 (Säkert ettan med, det är bara det att jag aldrig har spelat det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har spelat Max Payne Serious Sam har jag kört Men inte FEAR eller Far Cry.... eller lite på båda.... jag gillar inte monster :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 F.E.A.R. , och du möter inte mycket monster i det. Eller det är ju självfallet upp till dig själv vad du tycker är mycket... Men spelet är i övrigt otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 I början på Far Cry är det inga monster alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 I början på Far Cry är det inga monster alls. Näpp, men sen blir det en jävla massa. Det är därför jag aldrig spelade ut det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Call of duty-serien är riktigt action-laddat. Som ovan ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 FEAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Will rock det går bara ut på att skjuta skjuta, döda döda, bloda bloda och sådant trams, det är rätt kul om man vill skjuta av sig lite, det är dessutom rätt humoristiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Hur kommer det sig att ingen har sagt Postal 2? Vill man ha meningslöst (över-)våld är det enligt mig det första spelet man ska leta upp. Redigerad 17 november, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Hur kommer det sig att ingen har sagt Postal 2? Vill man ha meningslöst (över-)våld är det enligt mig det första spelet man ska leta upp. Ja, och mutliplayer är kul också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 I början på Far Cry är det inga monster alls. Näpp, men sen blir det en jävla massa. Det är därför jag aldrig spelade ut det spelet. Same here ^^ Hur kommer det sig att ingen har sagt Postal 2? Vill man ha meningslöst (över-)våld är det enligt mig det första spelet man ska leta upp. Usch... Postal 2 innehöll inget roligt... bara HELT meningslöst våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Painkiller är jväligt roligt och blodigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Black till ps2/xbox. Det spelet har en grafik som kan mäta sig med ps3 eller 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Det spelet har en grafik som kan mäta sig med ps3 eller 360. Nja, inte riktigt dåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts