Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Den går varje år i mellandagarna, du menar den när de flyger och har sig? Jag minns inte jättemycket, men har för mig att de åkte motorcykel och så fick snögubben lägga sig i ett kylskåp när han blivit för varm eller nått sånnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jag minns inte jättemycket, men har för mig att de åkte motorcykel och så fick snögubben lägga sig i ett kylskåp när han blivit för varm eller nått sånnt... Oj, något sånt kommer inte jag ihåg. Var han lite lik den här gubben, fast han hade orange kinder och det ? Det är inte riktigt tecknat, utan lite "Penn-tecknat" om du förstår mig. Edit: Den här bilden har jag förövrigt färglagt i photoshop och lagt ut på sajten förra året kommer jag ihåg Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 *bild* Var han lite lik den här gubben, fast han hade orange kinder och det ? Jo han såg ut sådär typ, så det är nog samma film vi tänker på iaf. Minns halsduken nu också bara för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jo han såg ut sådär typ, så det är nog samma film vi tänker på iaf. Minns halsduken nu också bara för det.. Ja, fast han hade ingen hög hatt vad jag vet, han hade någon annan hatt tror jag. Testar han inte pappans halsdukar ? Och visst har pojken pyjamas på sig när de flyger Ja just det, han får träffa snögubbens kompisar i slutet också. Det är också en stumfilm, alltså bara musik och ingen som pratar, tänker vi på samma Misterwhoopee? Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nej, det har jag aldrig fått. Men när man får en klump i halsen brukar jag tänka att det bara är film . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja, fast han hade ingen hög hatt vad jag vet, han hade någon annan hatt tror jag. Testar han inte pappans halsdukar ? Och visst har pojken pyjamas på sig när de flyger Fyfan, har verkligen, verkligen ALDRIG gilalt den filmen. Dockor/tomtar/snögubbar skrämmer mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Fyfan, har verkligen, verkligen ALDRIG gilalt den filmen. Dockor/tomtar/snögubbar skrämmer mig. :'( För att vara en kebab så är du inte så tuff. Haha, finns det något som man gillade som liten som du inte är rädd för? Clowner, dockor, snögubbar, tomtar, nissar, stenar, träd och hästhagar. Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 För att vara en kebab så är du inte så tuff. Haha, finns det något som man gillade som liten som du inte är rädd för? Clowner, dockor, snögubbar, tomtar, nissar, stenar, träd och hästhagar. Har jag nämnt det förut? Men de där tjeckiska docckfilmerna man tittade på när man var liten, trots att man hatade dem ( )... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DET, kära admins, för mig nästan att bli tårögd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 "Bölar" inte, men får nästan alltid tårar i ögonen, nu senast till "Den bäst sommaren". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Yadayada Ni tänker på filmen The Snowman! --- OnT: Sällan, men det händer. Senast det hände var när jag såg United 93. (Tårar i ögonen dvs--) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ni tänker på filmen The Snowman! --- OnT: Sällan, men det händer. Senast det hände var när jag såg United 93. (Tårar i ögonen dvs--) Ja, där är den, hittade en bild också. http://www.nch.ie/dynamic/img/The%20Snowman.jpg Vad fan, nu började jag längta till jul och få se filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Enda gången jag gråter är när MoDo åker ut slutspelet! Och det är ju ingen film precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Gråter nog aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts