Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag vettef*n om han sköter det bra,.. men ni verkar svära ganska mkt här i forumen, undrar om denna sidan är så bra som jag trodde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag vettef*n om han sköter det bra,.. men ni verkar svära ganska mkt här i forumen, undrar om denna sidan är så bra som jag trodde? Nej, hej då. Du får en veckas semester för disobeying my orders,soldier! Låt det bli en lång tankeställare för dig. Kom tillbaka mognare eller skit i att komma tillbaka överhuvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Stellan sköter sitt jobb, no questions asked, men jag tycker inte Littlemanie har gått offtopic. Ontopic: jag röstade på "Kanske nån gång när det blir väldigt sorgligt. Händer inte ofta dock". Har aldrig storbölat, men tårar har kommit till Forrest Gump och SoR1. Fast då var jag ganska nedstämd i övrigt också, så det var väl det som låg grund till det. Annars, nja, max en klump i halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Vadå gråta ? När jag såg titanic på bio och den där lille prinsen ligger på isen och håller på att dö så började alla tjuta. Då skrek jag, "Haha, vart fan har han skridskorna ?". Det kanske bara är ett beteende för att jag inte vågar visa mina känslor ? Vote: vadå känslor ? Redigerad 19 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Åh, minnen! Om någon vet vad filmen (serien?) heter så får ni gärna ryta till. Heter den inte typ "den långa vandringen" ? Om det nu är den ni menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vadå gråta ? När jag såg titanic på bio och den där lille prinsen ligger på isen och håller på att dö så började alla tjuta. Då skrek jag, "Haha, vart fan har han skridskorna ?". Det kanske bara är ett beteende för att jag inte vågar visa mina känslor ? Vote: vadå känslor ? Det visar på att du är dum i huvudet. Man skriker inte i en biosal unge herr. simpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det visar på att du är dum i huvudet. Man skriker inte i en biosal unge herr. simpa.. Haha . Det var lite av ett skämt men jag sade faktiskt så till min morsa när hon kollade på titanic här hemma en gång. Då blev hon arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Haha . Det var lite av ett skämt men jag sade faktiskt så till min morsa när hon kollade på titanic här hemma en gång. Då blev hon arg Klart hon blir arg. Du förstör ju halva nöjet i en film när du säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Klart hon blir arg. Du förstör ju halva nöjet i en film när du säger så. Ja, jag har inga känslor som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Har hänt 2 ggr typ.ohh juste jag har inte gråtit.. utan fått klump i halsen På ... million dollar baby och click Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 "Unbreakable" - The truth about this Mr. Glass guy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vote: Kanske nån gång när det blir väldigt sorgligt. Får tårar i ögonen ibland... t.ex. Click. Då var de svårt o hålla tillbaka. Fick en klump i halsen av filmen ... men jag har aldrig gråtigt ... Yet to come? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Armageddon är den enda. Och då var det ändå inte jättemycket tårar som föll. Nej, gråter gör jag bara när jag jobbar på ambulansen och barn dör. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 På Happy Gilmore så grät jag av skratt Seriously, nope har inte hänt..im so icey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ja, jag har inga känslor som sagt. Tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Nja, har väl fått "klumpen i halsen". Tyvärr har jag också svårt att skratta till filmer, även om dem är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Tuffing Ja! Jag är jetetuf Det var aldrig meningen att vara tuff med dem orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, det hände väl mer när man var mindre. Minns en tecknad film som handlade om nån snögubbe som fick liv och blev kompis med en kille, men som sen smälte och då blev jag ledsen. Nuförtiden, hmm, minns inte när det hände senast, men det blir ofta så att jag känner det i kroppen, får gåshud och lite så istället, så visst kan jag påverkas av starka filmer, men ofta utan tår i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, det hände väl mer när man var mindre. Minns en tecknad film som handlade om nån snögubbe som fick liv och blev kompis med en kille, men som sen smälte och då blev jag ledsen. Nuförtiden, hmm, minns inte när det hände senast, men det blir ofta så att jag känner det i kroppen, får gåshud och lite så istället, så visst kan jag påverkas av starka filmer, men ofta utan tår i ögat. Jack Frost! Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, det hände väl mer när man var mindre. Minns en tecknad film som handlade om nån snögubbe som fick liv och blev kompis med en kille, men som sen smälte och då blev jag ledsen. Den går varje år i mellandagarna, du menar den när de flyger och har sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts