Patrik Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag gråter/har tårar i ögonen till varje sorlig film typ. Vet inte varför, är väll en grinunge :'( Men ibland kan jag hålla mig, men jag är ändå på väg att fälla en tår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har aldrig gråtit under en film.. har bara fått en klump i halsen.. Men, de mest sorligaste filmerna är ändå "Den gröna milen" och "one million dollar baby" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 "Den gröna milen" Fy fan vad jag grät till den, sen finns det någon anna film om en kille som har något fel och dör sen, han och hans kompis snackar om att dom är riddare eller nått sånt, kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Fy fan vad jag grät till den, sen finns det någon anna film om en kille som har något fel och dör sen, han och hans kompis snackar om att dom är riddare eller nått sånt, kommer inte ihåg Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'( Kommer Ihåg att jag fick en klump I halsen efter att ha sett den. Redigerad 18 november, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har du inte sett den där "million dollar baby"? När hon ligger på sägen och ber sin f.d tränare att döda henne.. hon ligger helt förlamad, brytit nacken :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Haha, när jag var liten såg jag filmen om en hund och en katt som skulle hitta tillbaka till sitt hem. Då blev jag lite tårögd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ahah vad hette filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Haha, när jag var liten såg jag filmen om en hund och en katt som skulle hitta tillbaka till sitt hem. Då blev jag lite tårögd. Åh, minnen! Om någon vet vad filmen (serien?) heter så får ni gärna ryta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 När jag var liten (cirka 5 år) så älska jag lejonkugen filmen.. jag börja gråta när det där lejonet trilla er från berget och blev trampad av alla oxarna (eller vad de var för några) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Snälla, BTT! Det är inte frågan om vilka filmer ni grät av, så stfu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Får man inte nämna vilken film det var? Verkar det inte lite meningslöst att bara skriva "ja" eller "nej" ? Det finns vissa folk som vill veta..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nä, det gör jag inte. Fast idag såg jag Jesus Camp... då kände jag för att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har aldrig börjat gråta när jag sett en film, men jag fick en tår i ögat när Danny blir skjuten i slutet på American hsitory X. Annars händer det typ aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag har aldrig gråtit under en film.. har bara fått en klump i halsen.. Men, de mest sorligaste filmerna är ändå "Den gröna milen" och "one million dollar baby" Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'( Har du inte sett den där "million dollar baby"? När hon ligger på sägen och ber sin f.d tränare att döda henne.. hon ligger helt förlamad, brytit nacken :'( :'( Ahah vad hette filmen? När jag var liten (cirka 5 år) så älska jag lejonkugen filmen.. jag börja gråta när det där lejonet trilla er från berget och blev trampad av alla oxarna (eller vad de var för några) :'( Får man inte nämna vilken film det var? Verkar det inte lite meningslöst att bara skriva "ja" eller "nej" ? Det finns vissa folk som vill veta..? Så du tycker detta har med topicen att göra? Snälla, snacka inte emot mig, jag orkar inte bli tjurig idag.. Det är helg för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Helg är som semester typ.. Och jag skriver mkt och det vill jag. Ifall du är så sur idag så behöver du väl inte skriva här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag börjar aldrig gråta när det är sorgligt, men en eller annan liten tår kommer nästan alltid när det är riktigt sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Helg är som semester typ.. Och jag skriver mkt och det vill jag. Ifall du är så sur idag så behöver du väl inte skriva här? [RÖVSLICKARE]Du kanske inte vet att StellHell är en bra admin som sköter sitt jobb på forumet väldigt bra, och vakar över det ofta?[/RÖVSLICKARE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts