R2D2 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Vote: Nej. Har inget minne av att jag har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Väldigt, väldigt sällan. Inte precis så man sitter och gråter åt varenda snyftfilm som finns.. Skäms lite för att jag grät i säsongsavslutningarna av O.C säsong ett och två¨ Det är det enda jag kn påminna mig att jag gråtit över, faktiskt.. annars blir det mer klump i halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Skäms lite för att jag grät i säsongsavslutningarna av O.C säsong ett och två¨ Det är det enda jag kn påminna mig att jag gråtit över, faktiskt.. annars blir det mer klump i halsen. Jag fick mest en klump i halsen Vote: Har väl hänt nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Har fått så av en film.. Slutet på Sagan om Konungens Återkomst, när dom är vid skeppen och Gandalf, Frodo och Bilbo ska segla iväg, då brukar jag få tårar i ögonen, aldrig fått så av nån annan film vad jag kan komma på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Vote: Har väl hänt nån gång Gråter alltid i slutet av Rocky 5, den är så sorlig. Terminator 2 är också väldigt ledsam i slutet, när han åker ner på den där kroken ner i det smälta stålet(eller vad det är) och gör tummen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag har bättre saker att gråta för. Så. Nöpe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Mina tårar botar cancer, det är synd att jag aldrig gråter. Men nej, jag brukar aldrig gråta. Det blir mest bara en klump i halsen som man nämnt innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Det har hänt mig en gång jag fick tårar i ögonen var efter ha sett slutet av 24.s05e12. Var skitnära att jag började stortjuta framför datorn. :'( Är det då Edward eller vad han heter dör? Hade jag helt glömt. Det är så himla sorgligt!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Kanske nån gång när det blir väldigt sorgligt. Händer inte ofta dock Men oftast bara en klump i halsen/magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Är det då Edward eller vad han heter dör? Hade jag helt glömt. Det är så himla sorgligt!!! :'( Jepp.. :'( Vit-markera texten ifall att vi kanske spoilar sönder för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Aldrig: Jag är till och med så manlig att jag skrattar när någon dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Aldrig: Jag är till och med så manlig att jag skrattar när någon dör! Jo, det är väldigt manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Vote: Nej aldrig. Antingen är det jag som ser fel filmer eller så är jag bara väldigt häftig Redigerad 17 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Aldrig: Jag är till och med så manlig att jag skrattar när någon dör! Ska'ru ha beef elle'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Aldrig tårar, men ibland den så omtalade "klumpen" + liiiite, liite vått i ögonen. Det är lite jobbigt det här med filmsnyftning, iallafall när jag kollar med familjen. Inte på det sättet som ni kanske tror; att jag inte vill visa mina känslor inför dem, för det skiter jag faktiskt fullständigt i. Nej, problemet är att mina tre storasystrar + mor har väldigt lätt för sig att börja gråta till film/tv. Och då menar jag väldigt lätt. De började t.o.m. gråta idag när vi såg på idol och det var någon grabb som skulle tillägna sin låt till sin brorsa. Det är helt enkelt så att när de sitter och snyftar så rycks man med på något otrevligt sätt. De förvärrar mitt film-tittande, eftersom jag faktiskt inte vill blöta ner ögonen under sådana tillfällen. Känns så onödigt att gråta för något som inte är på riktigt.. Men för att komma tillbaks till tråden; min röst blir "Har väl hänt någon gång". Dock så gråter jag aldrig i den bemärkelsen att det rinner vätska från ögonen. Redigerad 17 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag brukar aldrig gråta men känslan "med en klump i halsen" känner man igen. I sälsynta fall blir det lite blött i ögonen men sällan fäller jag några tårar. Dock var tårarna nära under World trade center, mycket känslor i den filmen, förövrigt en ganska dålig film Även slutet i Sagan om konungens återkomst (som tidigare nämts) är mycket känslosamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jepp.. :'( Vit-markera texten ifall att vi kanske spoilar sönder för någon. Men det har ju blivit sänt i svergie redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jo, det är väldigt manligt. Han skojar alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har hänt att man får en klump i halsen nån gång, men har aldrig gråtit för att en film har varit sorglig. Filmer som har orsakat mig denna klump är bland annat Billy Elliot och Dennis (när jag var liten blev jag alltid skitledsen när farbror nånting började leta efter Dennis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Han skojar alltså Och se så roligt Lajjan Da Playa' tyckte det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts