Crusader Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Varför köper folk CE för typ 800 spänn när man endå bara får skit? (förutom spelet i sig förstås) Samma orsak varför folk köper 2 disc special edition av filmer. Extramatrialet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) I våras, när hypen kring Godfather-spelet nått sin kulmen och det var dags att sätta de goda orden på prov, hejdades jag i kassan av någon övergödd kärring som började tjattra hejvilt om vilka "förödande konsekvenser" tv-spel har på dagens unga och vilket ansvar vuxna besitter. Blev inget spel för mig den dagen, helt sonika. Now, diz'z da' diiil, dock: Hösten dessförinnan hade jag oproblematiskt traskat in i samma butik, plockat upp Resident Evil 4, suckat i välbefinnande och betalat för mig. -- Och vet i tusan om det inte var samma Jabba The Hutt-avkomma som tjänstgjorde mig i kassan då, som avvisade mig när jag skulle inhandla mafiaeposet. Med tanke på att spelet senare visade sig vara dåligt, får jag emellertid nog ta och tacka den där märkliga typen på Lekia i Ljungby. Redigerad 21 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 I våras, när hypen kring Godfather-spelet nått sin kulmen och det var dags att sätta de goda orden på prov, hejdades jag i kassan på Lekia i Ljungby av någon övergödd kärring som började tjattra hejvilt om vilka "förödande konsekvenser" tv-spel har på dagens unga och vilket ansvar vuxna besitter. Inget lattjo för mig där, inte. Inget spel blev det. Now, diz'z da' diiil: Hösten dessförinnan hade jag oproblematiskt traskat in i samma butik, plockat upp Resident Evil 4, suckat i välbefinnande och betalat för spelet. -- Och vet i tusan om det inte var samma Jabba De Hutt-kopia som tjänstgjorde mig i kassan då också, som avvisade mig när jag skulle inhandla mafiaeposet. Internet kom dock till räddning senare, vilket fick mig att torka mig i pannan; Spelet var ju inte ens någe' bra = Pengar sparade! Haha! Jabba De Hutt-kopia . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts