Jump to content

Problem vid inhandlandet av Gears Of War?

kebabkurt
 Share

Recommended Posts

I våras, när hypen kring Godfather-spelet nått sin kulmen och det var dags att sätta de goda orden på prov, hejdades jag i kassan av någon övergödd kärring som började tjattra hejvilt om vilka "förödande konsekvenser" tv-spel har på dagens unga och vilket ansvar vuxna besitter. Blev inget spel för mig den dagen, helt sonika.

Now, diz'z da' diiil, dock:

Hösten dessförinnan hade jag oproblematiskt traskat in i samma butik, plockat upp Resident Evil 4, suckat i välbefinnande och betalat för mig. -- Och vet i tusan om det inte var samma Jabba The Hutt-avkomma som tjänstgjorde mig i kassan då, som avvisade mig när jag skulle inhandla mafiaeposet.

Med tanke på att spelet senare visade sig vara dåligt, får jag emellertid nog ta och tacka den där märkliga typen på Lekia i Ljungby.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I våras, när hypen kring Godfather-spelet nått sin kulmen och det var dags att sätta de goda orden på prov, hejdades jag i kassan på Lekia i Ljungby av någon övergödd kärring som började tjattra hejvilt om vilka "förödande konsekvenser" tv-spel har på dagens unga och vilket ansvar vuxna besitter. Inget lattjo för mig där, inte. Inget spel blev det.

Now, diz'z da' diiil:

Hösten dessförinnan hade jag oproblematiskt traskat in i samma butik, plockat upp Resident Evil 4, suckat i välbefinnande och betalat för spelet. -- Och vet i tusan om det inte var samma Jabba De Hutt-kopia som tjänstgjorde mig i kassan då också, som avvisade mig när jag skulle inhandla mafiaeposet.

Internet kom dock till räddning senare, vilket fick mig att torka mig i pannan; Spelet var ju inte ens någe' bra = Pengar sparade!

Haha! Jabba De Hutt-kopia :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor