Jump to content

Problem vid inhandlandet av Gears Of War?

kebabkurt
 Share

Recommended Posts

Jag sitter nu här hemma och biter mig på fingrarna av längtan efter Gears Of War. Om exakt 59 minuter öppnar elgiganten där jag ska köpa det för 400kronor och jag börjar nu oroa mig för om jag kommer få köpa det eller inte eftersom jag bara är 16 år...

Tror ni att jag kommer få köpa det!? Har ni haft något liknande problem (om ni köpt de ännu)!?

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förbokade spelet, Collectors Edition, på Webhallen.

Fick hem spelet i torsdags, men tyvärr var det den vanliga versionen. Men de hade fortfarande skrivit på följesedlen att det var Collectors Edition och tagit betalt som om det vore den dyra versionen.

No way att jag ska gå med på det. Jag ska kräva att få CE samt att dom står för frakten när jag skickar tillbaks den gamla.

Aldrig mer att jag förhandsbokar på Webhallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hem spelet i torsdags, men tyvärr var det den vanliga versionen. Men de hade fortfarande skrivit på följesedlen att det var Collectors Edition och tagit betalt som om det vore den dyra versionen.

No way att jag ska gå med på det. Jag ska kräva att få CE samt att dom står för frakten när jag skickar tillbaks den gamla.

Det kan mycket väl ha varit CE. Dom kanske tog ut den ur stål lådan bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter nu här hemma och biter mig på fingrarna av längtan efter Gears Of War. Om exakt 59 minuter öppnar elgiganten där jag ska köpa det för 400kronor och jag börjar nu oroa mig för om jag kommer få köpa det eller inte eftersom jag bara är 16 år...

Tror ni att jag kommer få köpa det!? Har ni haft något liknande problem (om ni köpt de ännu)!?

Det är en rekomendation av den svenska regeringen. Det är upp till varje butik (eller butikskedja) om de förljer den eller inte. Men som någon skrev ovan så får du nog köpa det. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger inte att det är för stållådan (ett ord) som man köper CE, men beställer man CE ska man ju ha allt som man ska få med CE.

Mjo, men han kanske inte kollade i själva dvd fodralet. Där i kanske allt låg, och vissa affärer och grejs brukar ej skicka med sådant, vilket i detta fallet stållådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webhallen suger :ermm: Jag beställde ett par hörlurar men fick en helt annan modell och märke & som var mycket sämre för den delen

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick köpa det. Inte för att jag blivit nekad förut men jag var så jävla nojjig i morse alltså.

Gears Of War är fan bäst! Har suttit hela dan utan att kunna slita mig, skolkat från skolan idag bara för att få gejma så mycket som möjligt mohahahhaa!

400kr är fan überbilligt! är sjuk nöjd!!!

Varför köper folk CE för typ 800 spänn när man endå bara får skit? (förutom spelet i sig förstås)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor