antepanteboy Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Här är en Stuntfilm som jag har jobbat ett tag på, Efter att ha sett Bamboocha blev jag jätte sugen på att stunta i VC så jag instalerade det och började att stunta, men efter ett tag så märkte jag hur få stuntställen det fanns, Då gav Östis mig LC modden och nu några veckor senare är min första "riktiga" VC film klar, Aja slut snackat, här är den på FF Move it or lose it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Bra för att vara första, men den var inte så imponerande. Du borde ha lagt ner lite mer tid på att verkligen slutföra alla stunts. Men som sagt, det är ju bara första. Fortsätter du så kan du bli riktigt bra, för det var inte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Bra för en första film + (Tycker jag du gjorde bra) - Väldigt bra musik - sevärd nivå på stuntsen - (Kanske du bör tänkta på till nästa gång) - Kvalité på filmen Bra jobbat, ser fram mot att se hur du går framåt Redigerad 16 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Tack för era komentarer Och Qouad....jag letar efter en draw distance mod nu....verkar inte hitta någon för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Fin film! Jag tyckte verkligen om musiken, Keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ganska bra! +/- +Bra musik +Sevärda stunts, däremot ingen "wow" reaktion -Kvaliteten var inte nå vidare -Ljud kvaliteten störde jag mig riktigt på. -Redigeringen var lite småkonstig och osynkad i vissa fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Tyckte den var rätt najs, men stillbilderna hade verkligen, verkligen dålig kvalité. Och precis som med Community-filmen så tycker jag att det hackar till i vissa hopp? Spelade upp den i VLC den här gången, men då och då blir det så iallafall. Nåja, jag tyckte den var bra! Quickie: Haha, outro-musiken var skön! Redigerad 18 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts