n00dles Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 D2 LoD lätt bästa onlinespelet men tyvärr så spelar jag det inte mer. Diablo spelen är klassiker, har dock aldrig spelat LoD. Ska testas nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 POSTAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Du kan testa WarRock. Ganska kul. + FPS och gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Betapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Betapet Absolut inget fel med det, det är ju också ett roligt online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Liero Extreme Säg vad man vill om det, underhållande är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Betapet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Lärokunnit spel betapet . . . Liero Extreme har jag faktiskt inte spelet har hört talas om det och det verkar vara roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Liero Extreme har jag faktiskt inte spelet har hört talas om det och det verkar vara roligt Sida.. Inget man ska bränna timmar på men... Många skulle inte gilla spelet heller. Tycker mortars är kul att lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ska kolla lite närmare på spelet och titta vad det är för ngt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Dags att väcka tråden till liv igen Bara och skicka in fler förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alikiller Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 RUNESCAPE CS.1.6 MAPLESTORY TIBIA DIABLO 2 ROBOT KNIGHT WOW MEN DET VA TRÅKIGT OCH MASSA ANDRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Finns så många där ute. Jag personligen gillar följande Silkroad Online Maplestory Counter-Strike 1.6 Guild Wars (ett tag sen jag lirade men helt okej) Postal2 Share The Pain, riktigt roande online =) Bambi: hade visst redan svarat i tråden aja lägg på det som jag skrev då på det här Redigerad 22 juni, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag skulle sagt Silkroad online när denna tråd skapades, men nu så har jag ändrat åsikt. World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Mohaa är ganska schysst. Andra världskriget, ja. Men det är kul med axis machine-gun. Ganska imba vapen. Därför det är kul. Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Battlefield 2. Riktigt underhållande. Har så pass kass dator att jag måste dra till Zkillz i Sthlm för att köra det Redigerad 22 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 HUR KAN INGEN NÄMNA SPLINTER CELL DOUBLE AGENT?! det är asball ONLINE ju! man sitter fan på spikar när man spelar, ibland sitter man helt lugn och hackar en server, sen BOOOM! så kommer någon från ingenstans och börjar skjuta på dig!! så får man springa och hoppa och klättra och massa skoj för att klara sig !! SPLINTER CELL DOUBLE AGENT FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Diablo spelen är klassiker, har dock aldrig spelat LoD. Ska testas nån gång OMG FFS WTF? Gaah "köp" det!!!! On topic: World of warcraft är bääässt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Battlefield 1942 är nog min favorit, har testat uppföljaren också men den var inte lika rolig, inget slår friheten och 64-players-strider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 World of Warcraft. Why, becouse your worth it ofcourse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts