Officer Hernandez Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Övervåld är väl kanske lite onödigt, men jag vet inte jag.... är man brottsling får man fan skylla sig själv. Lagen är till för alla... Man har endast rätt att bruka våld om man (i polisens fall) måste skydda sig själv, om det är nödvändigt för att utföra sina arbetsuppgifter eller för att skydda oskyldiga mot brottslingen i fråga. Så "skylla sig själv" var lite att ta i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Lagen är till för alla... Man har endast rätt att bruka våld om man (i polisens fall) måste skydda sig själv, om det är nödvändigt för att utföra sina arbetsuppgifter eller för att skydda oskyldiga mot brottslingen i fråga. Så "skylla sig själv" var lite att ta i... Blah, Die Hard och Lethal Weapon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Lagen är till för alla... Man har endast rätt att bruka våld om man (i polisens fall) måste skydda sig själv, om det är nödvändigt för att utföra sina arbetsuppgifter eller för att skydda oskyldiga mot brottslingen i fråga. Så "skylla sig själv" var lite att ta i... Ingen polis läser det här forumet, sluta fjäska så in i helvete för ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Lagen är till för alla... Man har endast rätt att bruka våld om man (i polisens fall) måste skydda sig själv, om det är nödvändigt för att utföra sina arbetsuppgifter eller för att skydda oskyldiga mot brottslingen i fråga. Så "skylla sig själv" var lite att ta i... Jag skiter väl fan i lagen? Den är rätt så jävla tam om du frågar mig. Våldtäktsmän som får 3 år och fan vet allt. Inte för att jag bryr mig om vad du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag skiter väl fan i lagen? Den är rätt så jävla tam om du frågar mig. Våldtäktsmän som får 3 år och fan vet allt. Inte för att jag bryr mig om vad du säger. Jaha... Trevligt för dig då... Dock håller jag med om att t.ex 3 år för våldtäkt är på tok för lite. Så vitt jag har förstått så kommer Moderaterna ta tag i detta och ta bort den lägre straffskalan. Hoppas kan man ju alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts