Jump to content

Polis Övervåld

Hunter
 Share

Recommended Posts

Vi ska väl vara glada att det inte var sverige.

Filmen visar hur polismännen sitter ovanpå William och den ene pressar hans nacke mot marken

Titta på t.ex Cops på TV6, dom gör alltid så där om dom gör motstånd. att sedan slå han i ansiktet var en smula överdrivet kanske.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att gå från fängelse till villkorlig dom (som jag ärligt talat inte riktigt vet vad det betyder, men jag antar att det är mildare :shifty: ) är jävligt illa. Hans straff ska inte ändras, det är konstapel Övervåld som ska få ett straff.

Såg nu att det här var post nr 4000. :wacko:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att gå från fängelse till villkorlig dom (som jag ärligt talat inte riktigt vet vad det betyder, men jag antar att det är mildare :shifty: ) är jävligt illa. Hans straff ska inte ändras, det är konstapel Övervåld som ska få ett straff.

Villkorlig dom går du fri, men om du gör något litet brott åker du in direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att gå från fängelse till villkorlig dom är jävligt illa. Hans straff ska inte ändras, det är konstapel Övervåld som ska få ett straff.

W0rd. :shifty:

Varför ska skurken få ett mildare straff bara för att polisen var dum. Då ska polisen få straff istället.

Att han tänker kräva skadestånd säger jag inte emot. Men att han slipper fri... oj, oj, vilken värld... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor