Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad gör man åt blodsprängt öga? Har sen en tid tillbaka fått blodsprängt på ena ögat.... Mår dåligt av de, eftersom den andra hornhinnan är fint vitt. Typ så här ser det ut.. Sitter du i ett släkt rum med bara datorskärmen på eller? det brukar vara oraken till det, för att få bort det eller för att undvika så ska man sitta i ett tänt rum, alltså ett par lampor tända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Sitter du i ett släkt rum med bara datorskärmen på eller? det brukar vara oraken till det, för att få bort det eller för att undvika så ska man sitta i ett tänt rum, alltså ett par lampor tända. Nja, det blir FÖR ljust då... Nåja, det ordnar sig nog annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Har varit och provat linser nu. Var där igår. Det var lite kämpigt i början, men när jag väl fick in högra så var det lätt att få ut den igen. Högra linsen går bra nu, vänstra är svårare. Redigerad 20 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad gör man åt blodsprängt öga? Har sen en tid tillbaka fått blodsprängt på ena ögat.... Mår dåligt av de, eftersom den andra hornhinnan är fint vitt. Typ så här ser det ut.. Kan vara ett blodkärl som spruckigt. Händer för mig ibland också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har mina linser nu! Jiiippie! Får väl gå upp lite tidigare för att få i dom innan skolan imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Vad sägs om GTAstaden.com. Gta utspelar ju sig i en stad. Edit: Eller GTAcity.com. City använder man ju på svenska också. Redigerad 23 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vad sägs om GTAstaden.com. Gta utspelar ju sig i en stad. Edit: Eller GTAcity.com. City använder man ju på svenska också. Jag brukar kalla min för bamse eller jätten, men inte har jag skaffat URL till mitt könsorgan för det. Fel topic månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag brukar kalla min för bamse eller jätten, men inte har jag skaffat URL till mitt könsorgan för det. Fel topic månne? MEn va faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Igår när jag "festade" så svullnade mina ögon upp. Varför gjorde dom det? Och det viktigaste av allt, hur gör jag för att bli av med det? Att skynda på det alltså. Det tog lång tid innan det blev helt återställt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Igår när jag "festade" så svullnade mina ögon upp. Varför gjorde dom det? Och det viktigaste av allt, hur gör jag för att bli av med det? Att skynda på det alltså. Det tog lång tid innan det blev helt återställt.. Men hur menar du med svullnade? Blev synen suddig och försämrad, eller dina ögon bara såg ut som två stora "bollar" som liksom åkt tåget upp till huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Men hur menar du med svullnade? Blev synen suddig och försämrad, eller dina ögon bara såg ut som två stora "bollar" som liksom åkt tåget upp till huvudet? Det sistnämnda.. Kan man vara alergisk mot större mängder sprit? Det hängde kvar både på lördagen och söndagen, fast inte lika synligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Det sistnämnda.. Kan man vara alergisk mot större mängder sprit? Det hängde kvar både på lördagen och söndagen, fast inte lika synligt. Allergisk? Näe, men kroppen kanske inte alltid tycker om för stora mängder sprit, och då kan den svara på ett sätt som vi inte är vana vid. Men den här "svullnaden, kändes den någonting?, påverkade den synen något alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Allergisk? Näe, men kroppen kanske inte alltid tycker om för stora mängder sprit, och då kan den svara på ett sätt som vi inte är vana vid. Men den här "svullnaden, kändes den någonting?, påverkade den synen något alls? Nja kändes och kändes.. det kliade. Jag har även funderat på om det kan ha varit något i det där huset vi var i som gjorde mig dålig. Fast jag har varit där förr, utan problem. Nepp, synen var prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Medans vi ändå är inne på linser (eller,var inne på linser) Hur länge kan man ha linser? Hela dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Medans vi ändå är inne på linser (eller,var inne på linser) Hur länge kan man ha linser? Hela dagen? Du kan ju köpa linser som håller olika länge, från endagslinser till månadslinser tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nja kändes och kändes.. det kliade. Jag har även funderat på om det kan ha varit något i det där huset vi var i som gjorde mig dålig. Fast jag har varit där förr, utan problem. Nepp, synen var prima. Men det är borta nu eller? Det kan bero på att ögat blev irriterat av nånting som ögat själv inte lyckades få bort på en gång. Kanske cigarettrök eller nåt? Vattenpipa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Men det är borta nu eller? Det kan bero på att ögat blev irriterat av nånting som ögat själv inte lyckades få bort på en gång. Kanske cigarettrök eller nåt? Vattenpipa? Sånt håller sig Kebab borta ifrån, det är ingenting som sprider frid och fröjd!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Sånt håller sig Kebab borta ifrån, det är ingenting som sprider frid och fröjd!!!! Ehem.. Mjo, var "i närheten" av cigarettrök ganska mycket den kvällen. Men det har jag ju varit förr med.. Och, ja det har gått över nu, men om man kollar noga så ser man att det är lite bulligare än vanligt under ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ehem.. Mjo, var "i närheten" av cigarettrök ganska mycket den kvällen. Men det har jag ju varit förr med.. Och, ja det har gått över nu, men om man kollar noga så ser man att det är lite bulligare än vanligt under ögonen. Men röken kanske kom in lite bättre nu, sånt kan hända ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Du kan ju köpa linser som håller olika länge, från endagslinser till månadslinser tror jag. Aha.. Aja tack för min lilla fråga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts