Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det är väl något man får leva med om man rakar sig..."där nere" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det är väl något man får leva med om man rakar sig..."där nere" Sniper, Du är man, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men raka MEDHÅRS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag har aldrig haft problem med några utslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men raka MEDHÅRS! Jag rakar medhårs för bövelen! Däremot tar jag mothårs ibland (eller på vissa ställen snarare), allt hår lossnar inte då man kör medhårs. Fyfan vad jobbigt det är att skriva på PDA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Sniper, Du är man, eller hur? Näe? Jag är Shemale ... Klart jag är man, framgick inte det i mina posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Var inne på The bodyshop idag, och såg att de sålde produkter med hampa som huvudingrediens. Är det ngn här som vet om dessa produkter är bra för kroppen (vare sig det gäller hud,munvård och hår)? Funderar nämligen på att byta till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Men raka MEDHÅRS! Jag tycker det är skitsvårt att raka sig medhårs.. men kommer liksom inte åt. Klart man rakar sig där nere. Man är väl man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Du kommer åt det du vill komma åt. Rakar du medhårs så kapar du håret en bit utanför hårsäcken, så det kommer synas en liten stubb, men man slipper utslag och kli. Rakar man mothårs så rakar man i princip i hårsäcken, så skinnet växer över (1 dagen), sedan ska håret komma igenom skinnet igen(2dagen), det är det som gör att huden blir irreterad och man får röda utslag. Vilket är hemskt och framförallt fult som stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Du kommer åt det du vill komma åt. Rakar du medhårs så kapar du håret en bit utanför hårsäcken, så det kommer synas en liten stubb, men man slipper utslag och kli. Rakar man mothårs så rakar man i princip i hårsäcken, så skinnet växer över (1 dagen), sedan ska håret komma igenom skinnet igen(2dagen), det är det som gör att huden blir irreterad och man får röda utslag. Vilket är hemskt och framförallt fult som stryk. Ah... Fan vad nasty ändån att huden växer över hårsäckarna =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Alltid medhårs. Tror jag har råkat köra mothårs nån ggn när jag inte tänkt på det.. Märkte av allt som Stell sa då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Drar upptråden... Är det normalt om man har suttit vid datorn sen 10 i morse att man har ont i sitt ben ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Drar upptråden... Är det normalt om man har suttit vid datorn sen 10 i morse att man har ont i sitt ben ??? Vad tror du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vad tror du själv? Inte vet ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ja. Rör på dig lite människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ja. Rör på dig lite människa. Amen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Hur lång tid brukar det ta för er innan pubishåret har växt ut när ni har rakat er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Amen... Japp, det stämmer. Redigerad 4 januari, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vad? Klart han måste upp och röra lite på sig, inte konstigt om kroppen klagar annars. "Amen" betyder liknande 'helt riktigt'.. Med andra ord, han sa aldrig emot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) "Amen" betyder liknande 'helt riktigt'.. Med andra ord, han sa aldrig emot dig I riktig benämnelse betyder "Amen" ungefär: Må så ske. Lr liknande. Edit: Läs Redigerad 4 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts