minigun Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Aaargh, ni vet hur det småbultar lite i pungen efter att den har fått sig en smäll? Jag får den känslan ganska ofta nu i min ena cojone. Små, blygsamma bultningar som kommer tillbaka med ojämna mellanrum. Det har varit någon gång om dagen, i kanske tio minuter eller så, i någon veckas tid. Vad beror det på? Kan inte heller minnas att den har fått sig någon törn. Det är nog korvens sätt att säga att han vill doppas! Är du fortfarande oskuld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Jag har en.. vårta/blåsa/något annat på vänstra pekfingret. Har inte tänkt så mycket på den innan, men idag kom jag att tänka på att det kanske är något jag borde kolla upp? Den går att ta bort med en nagelsax eller likande, det gör inte så ont att klippa bort den, men den kommer tillbaka efter ett tag. Edit: Alltså.. det är ingen stor blåsa, men den är störande. ^^ Redigerad 22 april, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Jag har en.. vårta/blåsa/något annat på vänstra pekfingret. Har inte tänkt så mycket på den innan, men idag kom jag att tänka på att det kanske är något jag borde kolla upp? Den går att ta bort med en nagelsax eller likande, det gör inte så ont att klippa bort den, men den kommer tillbaka efter ett tag. Edit: Alltså.. det är ingen stor blåsa, men den är störande. ^^ Har du vidrört någon STD-smittad persons könsorgan med handen? Redigerad 22 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Det är nog korvens sätt att säga att han vill doppas! Är du fortfarande oskuld? Heh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Har du vidrört någon STD-smittad persons könsorgan med handen? Nej. Redigerad 22 april, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) Nedan följer bara en massa hat utav smärta; AJJJJJJJJJJJJJ. Helveete, helvete, helvete. Operereade nageltrånget idag pch nu tror jag att jag dör, fan vad ont det gör.. jäävlaaa nageltrång, jävla skor, jävla tå, jävla operationssätt att göra ont. FITTA! BOLLOCKS! Fan vad ont det gör! FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!! Redigerad 23 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Nedan följer bara en massa hat utav smärta; AJJJJJJJJJJJJJ. Helveete, helvete, helvete. Operereade nageltrånget idag pch nu tror jag att jag dör, fan vad ont det gör.. jäävlaaa nageltrång, jävla skor, jävla tå, jävla operationssätt att göra ont. FITTA! BOLLOCKS! Fan vad ont det gör! FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!! Det kan i alla fall inte bli värre nu, har du gjort den riktiga operationen eller den "vanliga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Den riktiga.. Helvetes fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Den riktiga.. Helvetes fan! Då kommer du må helt otroligt bra när tån mår bra, du kommer känna dig så otroligt fri! ... om operationen utfördes ordentligt dvs, men det är klart den gjordes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Lider med dig, det är helt otroligt att något så "enkelt" kan göra så ont.. Jag rörde lite på mig nyss (besökte hemlighuset) och då satte det igång. Nu kliar och värker det som självaste faaan och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen iblandaaaargh! Sjukt irriterande, hoppas det läker fort! Satans jävla knull-knull vad ont det gör i tån den här gången! Jag kan inte fokusera på någonting och det är knappt att jag kan hålla mig still överhuvudtaget. Satans perkele ei saa peittää mokkoulat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) Då kommer du må helt otroligt bra när tån mår bra, du kommer känna dig så otroligt fri! ... om operationen utfördes ordentligt dvs, men det är klart den gjordes. Det är den, det kan jag nästan sätta min vänstra tå på, han som opererade den också! En riktig operation då också.. För övrigt, jag brukar dricka cirka en liter vatten per dag, nu har jag druckit ur ett litet glas sedan 10,00 och det är inte slut än, jag hälar fan inte gå på toa, för jag ve att det kommer göra så förjävla ont.. Redigerad 23 april, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Nej. Moget att ta bort smileyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 När vi ändå är lite smått inne på ämnet, hur kommer det sig att det är så pass många som har nagentrång nu för tiden? Tycker var och varannan person har nageltrång nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 När vi ändå är lite smått inne på ämnet, hur kommer det sig att det är så pass många som har nagentrång nu för tiden? Tycker var och varannan person har nageltrång nu för tiden. Hittar ett par skor de älskar, tyvärr finns de inte i deras storlek så de köper en storlek mindre och tror att de kan "gå in dom". Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hittar ett par skor de älskar, tyvärr finns de inte i deras storlek så de köper en storlek mindre och tror att de kan "gå in dom". Kanske? Önskar att det hade varit så för mig också Hela min släkt har anlag för nageltrång, både pappa och mamma har haft flera operationer för sina naglar.. De växer på bredden och inte längden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) Hittar ett par skor de älskar, tyvärr finns de inte i deras storlek så de köper en storlek mindre och tror att de kan "gå in dom". Kanske? Är det så? För det är exakt vad jag har gjort. Nu blev jag skitskraj. edit: kolla den engelska artikeln om nageltrång på wikipedia om ni vill se något smarrigt. Redigerad 23 april, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Är det så? För det är exakt vad jag har gjort. Nu blev jag skitskraj. edit: kolla den engelska artikeln om nageltrång på wikipedia om ni vill se något smarrigt. Jag bara gissar, men jag tycker att det kan låta som en bra förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jag funderar att gå till en läkare om detta men forumets expertpanel kanske har nåt att säga först. Det är så att jag sen några månader tillbaka har förlorat känseln på ovansidan av min vänsterfot och en bit upp på smalbenet. Eftersom det egentligen inte har varit något problem så har jag inte brytt mig om att kolla upp det men nu inser jag att jag faktiskt haltar lite eftersom jag inte kan böja upp vänsterfoten lika långt som högerfoten och stegen blir liksom tunga. Jag har ingen aning om vad som kan ha orsakat det men det är som om nerverna har gått sönder på ett område där. Vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 När vi ändå är lite smått inne på ämnet, hur kommer det sig att det är så pass många som har nagentrång nu för tiden? Tycker var och varannan person har nageltrång nu för tiden. Det beror på att folk är som kärringar nuförtiden och klagar och jämrar sig över minsta lilla skavank. Annat var det förr i världen. Om man hade "nageltrång" (fniss) svepte man en kanna brännvin och sen var det inte mer med det. Satan. Jag funderar att gå till en läkare om detta men forumets expertpanel kanske har nåt att säga först. Det är så att jag sen några månader tillbaka har förlorat känseln på ovansidan av min vänsterfot och en bit upp på smalbenet. Eftersom det egentligen inte har varit något problem så har jag inte brytt mig om att kolla upp det men nu inser jag att jag faktiskt haltar lite eftersom jag inte kan böja upp vänsterfoten lika långt som högerfoten och stegen blir liksom tunga. Jag har ingen aning om vad som kan ha orsakat det men det är som om nerverna har gått sönder på ett område där. Vad kan det vara? Ptja, det kan vara en nerv som har kommit i kläm eller kanske en blodpropp. Det kan till och med vara en hjärnskada eller diabetes. Känner du smärta i foten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Ptja, det kan vara en nerv som har kommit i kläm eller kanske en blodpropp. Det kan till och med vara en hjärnskada eller diabetes. Känner du smärta i foten? Nej inte någon smärta alls. Jag ska ringa på måndag och boka en tid på vårdcentralen, jag vill ju inte dö redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts