StellHell Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Bra svar, tack så mycket! Har du någon källa till allt detta? Inte direkt, nej. Google/Wikipedia kontrar folks berättelser. Ska dock tilläggas i mitt förra inlägg att slem sväljs oavbrutet. Varje gång du sväljer så får du i dig slem, eftersom det smörjer hela luftgången i näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 En blånagel som är lite lös, bör man låta den sitta kvar så länge som möjligt eller få bort den? Borra hål i den så trycket under lättar. Edit* Lite sent nu kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Borra hål i den så trycket under lättar. Edit* Lite sent nu kanske. haha, ta fars black 'n decker med 8mm borr å kötta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 haha, ta fars black 'n decker med 8mm borr å kötta. 2mm räcker skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 2mm räcker skulle jag tro. Värm en nål med en tändare. Värmen gör att nageln mjuknar och blir mer genomtränglig. Sluta trycka när blod tränger igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Värm en nål med en tändare. Värmen gör att nageln mjuknar och blir mer genomtränglig. Sluta trycka när blod tränger igenom. Låter också som en bra idé. Fast personligen skulle jag känna mig ganska otrygg i att lägga tryck på nageln och riskera att sticka mig under nageln när det går hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Tack för tipsen. Nu sitter den även fast bättre igen, så den får väl sitta så länge den orkar. Sticka hål låter smart, men har även läst att infektionsrisken ökar då. Är inte så sugen på att ha blånageln i sommar bara (har haft den några månader nu), ser så fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 (redigerad) Tack för tipsen. Nu sitter den även fast bättre igen, så den får väl sitta så länge den orkar. Sticka hål låter smart, men har även läst att infektionsrisken ökar då. Är inte så sugen på att ha blånageln i sommar bara (har haft den några månader nu), ser så fult ut. Slå ett slag för jämställdheten och måla dina naglar med lite glittrigt lack. Blir finfint. Redigerad 18 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Har börjat få lite bukfett. är allmänt lat och rör mig så lite som möjligt. hur kan jag förlora fett (om än långsamt) utan drastiska förändringar? älskar tyvärr rött kött och kolhydrater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Har börjat få lite bukfett. är allmänt lat och rör mig så lite som möjligt. hur kan jag förlora fett (om än långsamt) utan drastiska förändringar? älskar tyvärr rött kött och kolhydrater Motionera mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Har börjat få lite bukfett. är allmänt lat och rör mig så lite som möjligt. hur kan jag förlora fett (om än långsamt) utan drastiska förändringar? älskar tyvärr rött kött och kolhydrater Ät mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Har börjat få lite bukfett. är allmänt lat och rör mig så lite som möjligt. hur kan jag förlora fett (om än långsamt) utan drastiska förändringar? älskar tyvärr rött kött och kolhydrater Gå ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Har börjat få lite bukfett. är allmänt lat och rör mig så lite som möjligt. hur kan jag förlora fett (om än långsamt) utan drastiska förändringar? älskar tyvärr rött kött och kolhydrater Du kan faktiskt träna inför sommarn och det börjar du med såhär; Sving med vanlig mus, går till på det sättet att du tar din datormus i usbkontakten som ska sitta i datorn och börjar svinga, i det här momentet ska du svinga så långt som möjligt, så om vi säger att du släpper ungefär vid mitten utav halsen så borde du få bra sving på skiten. Stavhopp med tangentbord, det här är ett knepigt moment, du måste springa på knä och använda ditt tangentbord som stav för att hoppa över den brinnande oljan som du placerat ut på måfå. Precisionshopp på skärm, kan lättast förklaras som att man lägger skärmen på marken och ska hoppa på den från en hoppmatta, om du prickar så borde du stå på den. Vallgravsbåt, du använder din dator som båt och flyter över till andra sidan för att få Imnotageek-statyetten! Skämt åsido, lätta saker för motionen finns överallt i din vardag, istället för att gå upp för trappor så kan du springa! Börja cykla istället för mopeden/bilen om du ska någon kort sväng. Det är bara några, det finns så mycket mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Du kan faktiskt träna inför sommarn och det börjar du med såhär; Sving med vanlig mus, går till på det sättet att du tar din datormus i usbkontakten som ska sitta i datorn och börjar svinga, i det här momentet ska du svinga så långt som möjligt, så om vi säger att du släpper ungefär vid mitten utav halsen så borde du få bra sving på skiten. Stavhopp med tangentbord, det här är ett knepigt moment, du måste springa på knä och använda ditt tangentbord som stav för att hoppa över den brinnande oljan som du placerat ut på måfå. Precisionshopp på skärm, kan lättast förklaras som att man lägger skärmen på marken och ska hoppa på den från en hoppmatta, om du prickar så borde du stå på den. Vallgravsbåt, du använder din dator som båt och flyter över till andra sidan för att få Imnotageek-statyetten! VG+ för bemödandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Aaargh, ni vet hur det småbultar lite i pungen efter att den har fått sig en smäll? Jag får den känslan ganska ofta nu i min ena cojone. Små, blygsamma bultningar som kommer tillbaka med ojämna mellanrum. Det har varit någon gång om dagen, i kanske tio minuter eller så, i någon veckas tid. Vad beror det på? Kan inte heller minnas att den har fått sig någon törn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Aaargh, ni vet hur det småbultar lite i pungen efter att den har fått sig en smäll? Jag får den känslan ganska ofta nu i min ena cojone. Små, blygsamma bultningar som kommer tillbaka med ojämna mellanrum. Det har varit någon gång om dagen, i kanske tio minuter eller så, i någon veckas tid. Vad beror det på? Kan inte heller minnas att den har fått sig någon törn. Sitter du på något konstigt sätt att den blir klämd eller något? Ny stol? Stress? Rena gissningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Aaargh, ni vet hur det småbultar lite i pungen efter att den har fått sig en smäll? Jag får den känslan ganska ofta nu i min ena cojone. Små, blygsamma bultningar som kommer tillbaka med ojämna mellanrum. Det har varit någon gång om dagen, i kanske tio minuter eller så, i någon veckas tid. Vad beror det på? Kan inte heller minnas att den har fått sig någon törn. Kläm lite på dom, känn så att allt står rätt till där nere. Skulle tro att det faktist är bitestikeln som ömmar. Har du haft urinvägsinfektion på senaste? I värsta fall kan du fått bitestikelinflammation, men skulle inte tro det. Har du det skulle du ha en konstant smärta i ena eller båda testiklarna. Jag skulle tippa på att du helt enkelt har haft dom i en dålig position så att säga. Du kan ha lagt tryck på en testikel när du suttit ner eller sovit och det lättaste skulle vara att försöka lägga dom till rätta utan att folk ger dig arga blickar för du drar dig själv i skrevet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag har tagit mig en funderare och har kommit på att det troligtvis beror på att jag har haft ganska tajta kalsonger på senare tid (all har legat i smutstvätten så jag fick gå över till de där kalsongerna som jag borde ha gjort mig av med för länge sedan) Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Fan vad biffig jag hade varit om jag hade ägnat all min tid som jag spenderade på långdistanslöpning på gymmet istället. Jag är mer åt undervikt än övervikt, men varenda kilo är ju nästan enbart muskler. ;[ Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Fan vad biffig jag hade varit om jag hade ägnat all min tid som jag spenderade på långdistanslöpning på gymmet istället. Jag är mer åt undervikt än övervikt, men varenda kilo är ju nästan enbart muskler. ;[ Fan. Vad vill du ha hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts