The Dude Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Det heter försats, och det är inget lustigt att du har en stor utsöndring av det. Finns killar som utsöndrar upp till 5mL varje tillfälle dom blir upphetsade (såklart inte om du skulle dra ett par runkar på rad, det finns en måtta). Försatsen utsöndras from Cowpers körtlar (kvinnornas motsvarighet heter Bartholins körtlar). Dom tillverkar enbart denna genomskinliga, trögflytande vätska som neutraliserar urinröret från urin för att sperman inte ska skadas och skickar ut allt kvarliggande urin och annat skräp i urinröret, samtidigt som det ger sperman en snabbare fart i urinröret och funderar även som ett narturligt glidmedel. Det har också den funktionen att den tar vara på en viss del av sperma som blir kvar i urinröret för att sedan föra ut det nästa sprut. Stellhell is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Rensa komplettera automatiskt också, för fan! Bara en reminder, tror knappast det är särskilt hett att se såna sökord när hon/nån vill låna datorn ett ögonblick. Haha, oroa dig inte. Stellhell is the shit. He is. Tack för hjälpen, det förklara en del. Skönt att veta att det liksom inte är onormalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Har på senaste tiden börjat känna ett slags "pulserande" i mitt högra öra. Det känns som när det slår lock för örat, och man gäspar/gapar för att få bort locket. Det känns inte kontstant, utan kommer lite då och då. Vad beror det på? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Har på senaste tiden börjat känna ett slags "pulserande" i mitt högra öra. Det känns som när det slår lock för örat, och man gäspar/gapar för att få bort locket. Det känns inte kontstant, utan kommer lite då och då. Vad beror det på? :hmm: Öroninflammation på G möjligtvis. Har du rensat örat? Kan vara vax eller vatten som legat där länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Har på senaste tiden börjat känna ett slags "pulserande" i mitt högra öra. Det känns som när det slår lock för örat, och man gäspar/gapar för att få bort locket. Det känns inte kontstant, utan kommer lite då och då. Vad beror det på? :hmm: Haft samma för läääänge sedan, störde mig enormt på det men tror det bara försvann och det pulserade är väl blodet, den går i alla fall jämt med pulen. kan dock tilläga att jag har lite problem med öronen ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Öroninflammation på G möjligtvis. Har du rensat örat? Kan vara vax eller vatten som legat där länge. Ugh. Jo, jag rensade nyligen.. fick ut både det ena och det andra, men det fortsätter att låta. Haft samma för läääänge sedan, störde mig enormt på det men tror det bara försvann och det pulserade är väl blodet, den går i alla fall jämt med pulen. kan dock tilläga att jag har lite problem med öronen ännu. Ah, jag får väl vänta och hoppas att det går över. Riktigt störande är det hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Hej, hur många koffein tabletter är det rimligt att ta på morgonen innan man går ut och joggar? Jag går nämligen ut 05:20 och vid den tidpunkten är jag fruktansvärt trött. Och även fast kroppen hänger med så går det minst dubbelt så segt som när jag är pigg. Så, hur många rekomenderar ni att man tar innan man går ut? 2-3 st? Väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Vänj kroppen vid att gå upp så tidigt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Vänj kroppen vid att gå upp så tidigt istället Jo jag har tänkt på det. Men så här i början är det svårt att komma igång på morgonen, och jag vill inte missa skolan för att jag måste jogga i 40 minuter istället för 25 som jag brukar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Bara en fråga av ren kuriosa, jag vet inte om den har blivit ställd förut. Rent fysiskt sett, är det någon skillnad från att jogga inomhus i ett gym på ett rullband, än att jogga utomhus? Jag kan tänka mig att luften gör skillnad.. Men som sagt. Ren kuriosa, något jag tänkt på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Bara en fråga av ren kuriosa, jag vet inte om den har blivit ställd förut. Rent fysiskt sett, är det någon skillnad från att jogga inomhus i ett gym på ett rullband, än att jogga utomhus? Jag kan tänka mig att luften gör skillnad.. Men som sagt. Ren kuriosa, något jag tänkt på länge. Kan ju ta olika hårt på knäna (?) t.ex asfalts joggning mot skogsjoggning å rullband då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Bara en fråga av ren kuriosa, jag vet inte om den har blivit ställd förut. Rent fysiskt sett, är det någon skillnad från att jogga inomhus i ett gym på ett rullband, än att jogga utomhus? Jag kan tänka mig att luften gör skillnad.. Men som sagt. Ren kuriosa, något jag tänkt på länge. Ofta är ju terrängen kuperad utomhus och blir därför jobbigare att springa i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kan det vara dåligt för munnen/tänderna att borsta för mycket, som det kan vara dåligt för hyn/håret att duscha för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kan det vara dåligt för munnen/tänderna att borsta för mycket, som det kan vara dåligt för hyn/håret att duscha för mycket? Vet inte hur det är med för länge, men för hårt kan vara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Vet inte hur det är med för länge, men för hårt kan vara dåligt. Aye, tack. Tänkte mer på antal gånger per dag - ligger på tre-fyra - men det kanske är lite samma grej som för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Jag gissar på att det är tandköttet som lider mest. Fast tre gånger om dagen är ju inte för mycket. Redigerad 30 mars, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Jag gissar på att det är tandköttet som lider mest. Fast tre gånger om dagen är ju inte för mycket. Fast är det inte så att tandköttet blir "starkare" ju mer man borstar och därför är det bara bra att borsta mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Fast är det inte så att tandköttet blir "starkare" ju mer man borstar och därför är det bara bra att borsta mera! Om man borstar "fel" skadar man tandköttet, det kan medföra att man blottar tandhalsen. Vilket i sin tur leder till ilningar i tänderna. (Källa: nån sida om att borsta tänderna rätt på sina barn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Fast är det inte så att tandköttet blir "starkare" ju mer man borstar och därför är det bara bra att borsta mera! Om du borstar mer än två gånger om dagen (vilket inte ens tandläkare rekomenderar) så ska du ha en väldigt mjuk tandborste. Borstar du ofta så lider du större risk att slita ut emaljen och har du då dessutom en hård borste så kommer du med största sannolikhet att slita på det yttersta skiktet av tandköttet och som Qouad säger blotta tandhalsen och få ilningar i tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Om du borstar mer än två gånger om dagen (vilket inte ens tandläkare rekomenderar) så ska du ha en väldigt mjuk tandborste. Borstar du ofta så lider du större risk att slita ut emaljen och har du då dessutom en hård borste så kommer du med största sannolikhet att slita på det yttersta skiktet av tandköttet och som Qouad säger blotta tandhalsen och få ilningar i tänderna. Är det därför "Hard" inte längre finns som hårdhet på tandborstarna? Saknar de, kände mig mycket mer ren i munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts