FerkurZ Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag fick mig 2 stycken 2kgs hantlar här förra veckan. Vad kan man göra med dem som är effektivt? Jag var inte med på den idrotsslektionen (eller någon i gymnasiet iofs.) http://biphome.spray.se/poppo/ 2kg är dock..otroligt lite=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 När jag sitter vid datorn böjar jag frysa om höger handled och hand, halp halp! Det är irriterade att frysa hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 När jag sitter vid datorn böjar jag frysa om höger handled och hand, halp halp! Det är irriterade att frysa hela tiden! Dålig blodcirkulation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Det kallas muskelstruktur. Du saknar den. Då stack den för en halvtimma sen. Bwhaha. Lite roligt att du som pumpar med hantlar på 2 kilo kommentarar andras muskelstruktur Redigerad 15 december, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 http://biphome.spray.se/poppo/ 2kg är dock..otroligt lite=( Jag använder dem inte. In fact, tappat bort dem. Då stack den för en halvtimma sen. Bwhaha. Lite roligt att du som pumpar med hantlar på 2 kilo kommentarar andras muskelstruktur Som sagt, använder dem inte och har dem inte. Jag använde de knappt ändå, så jag har nog full rätt att kommentera på andras muskelstruktur, tjockis som jag är. Och det var inte ens ett seriöst inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Vad är detta för prickar? Aldrig haft något liknande förut, och fick dom någon gång i förra veckan. Dom syns inte så mycket på nära håll, men om man känner med fingrarna så är huden väldigt knottrig. Dessutom känns huden väldigt torr just där dom sitter (men inte runt om), också kliar dom litegrann ibland. Måste dock medge att dom kliar med nu än vad dom gjorde förra veckan. Så vad fasen är det för fanskap? Eksem? Allergi? Vad kan jag göra åt det? Har provat kleta in massa feta fuktgivande krämer i ansiktet. Prickarna sitter kvar och är lika jobbiga, men huden omkring prickarna känns väldigt mjuk nu. Så det är nog inte rätt metod. Klämt en talgkörtel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Klämt en talgkörtel? Problem solved, för längesen! Var tydligen allergisk reaktion mot MJÖLK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag måste komma i någorlunda form till mönstringen som förmodligen är i vår någon gång! Just nu gör jag bara 25 armhävningar/kväll och jobbar lite 5kg-hantel ett par gånger i veckan, har inte varit på gymmet sen i april. Någon som har några snabba tips? Mer armhävningar? Situps? Backups? Löpning (Även om det är väldigt tveksamt att det blir av =/)? Cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag måste komma i någorlunda form till mönstringen som förmodligen är i vår någon gång! Just nu gör jag bara 25 armhävningar/kväll och jobbar lite 5kg-hantel ett par gånger i veckan, har inte varit på gymmet sen i april. Någon som har några snabba tips? Mer armhävningar? Situps? Backups? Löpning (Även om det är väldigt tveksamt att det blir av =/)? Cykel? Jag skulle rekommendera löpning. Att sena kvällar, särskilt såhär på vintern, ta på sig träningskläder, mössa, vantar och självklart mp3 för att sedan ge sig ut i mörkret tycker jag är riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Skulle nästan vilja börja löpa lite jag också (hah, lät roligt.). Tips för att komma igång med det? Snabba promenader, för att sedan trappa upp hastigheten? Motivationen för att börja med det måste jag också hitta. Redigerad 15 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Skulle nästan vilja börja löpa lite jag också (hah, lät roligt.). Tips för att komma igång med det? Snabba promenader, för att sedan trappa upp hastigheten? Motivationen för att börja med det måste jag också hitta. Samma här. Känns skämmigt att ha en kondition på så låg nivå som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Samma här. Känns skämmigt att ha en kondition på så låg nivå som jag har nu. Min är också rätt kass. Man får börja med bara några kilometer och sen öka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Min är också rätt kass. Man får börja med bara några kilometer och sen öka. HEHEH, way to trycka ner en annan i smutsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag måste komma i någorlunda form till mönstringen som förmodligen är i vår någon gång! Just nu gör jag bara 25 armhävningar/kväll och jobbar lite 5kg-hantel ett par gånger i veckan, har inte varit på gymmet sen i april. Någon som har några snabba tips? Mer armhävningar? Situps? Backups? Löpning (Även om det är väldigt tveksamt att det blir av =/)? Cykel? Gör inte armhävningar/sit-ups på kvällen.. Då jobbar du upp magen/armarna, sen lägger du dig så dom får vila. Bättre att köra på morgonen, för då använder du armarna/magen hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 25 per dag kommer i vilket fall inte att räcka långt alls. Om jag skulle vara du skulle jag sätta upp ett träningsschema. Du borde se till att gymma, löpa och helst även något mer sportigt varje vecka (t.ex. innebandy eller vad du tycker är kul, bra för motivationen och flåset). Sen räcker det oftast inte för att bestämma sig för vad man ska göra varje vecka, att ha en planering med tidpunkter som man följer är mycket bättre. Du kan absolut bli i bra form på några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Hej. Jag är en trilling med tre huvuden. Jag har fått hår på könet, vems är det? Lite mera seriöst. Jag vill bygga upp min överkropp till en lite mer "normal" byggnad. Finns det något jag kan göra i hemmet lite sådär dagligen som räcker, typ armhävningar och situps och grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Har inte sovit ett skit i natt. Vaknat om och om igen tack vare mina jävla feberdrömmar. Ligger hemma med 40graders feber. Sömn är verkligen något jag behöver, men jag kan inte sova. Gosh. Tips på hur jag ska kunna sova ostört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Har inte sovit ett skit i natt. Vaknat om och om igen tack vare mina jävla feberdrömmar. Ligger hemma med 40graders feber. Sömn är verkligen något jag behöver, men jag kan inte sova. Gosh. Tips på hur jag ska kunna sova ostört? Mjölk Vänd på kudden Ta ett varmt bad Sömnpiller Ät lite Dra en runk Slå på musik Se "The Cure for Insomnia" Hoppas att något hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Lite mera seriöst. Jag vill bygga upp min överkropp till en lite mer "normal" byggnad. Finns det något jag kan göra i hemmet lite sådär dagligen som räcker, typ armhävningar och situps och grejer? Jag skulle säga typ armhävningar och situps och grejer. Kolla YouTube, finns mängder av instruktions- och inspirationsfilmer. [youtube-old]TKg_cdwq9l4[/youtube-old] [youtube-old]S990kHLMVFg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Har inte sovit ett skit i natt. Vaknat om och om igen tack vare mina jävla feberdrömmar. Ligger hemma med 40graders feber. Sömn är verkligen något jag behöver, men jag kan inte sova. Gosh. Tips på hur jag ska kunna sova ostört? Jösses! 40 grader, det är ju fakking skitmycket, väl? Hra du pratat med farbror doktorn? Vänd på kudden #1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts