Jump to content

Kroppshjälps-Tråden

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

AngryAlex, tycker det är skönt skölja av sig , är inge 2 timmars duschar, men 5-15 minuters

1 på morgonen 1 nån gång efter skolan och 1 om jag inte kan sova ^^

Blir nog 2-3 per dag

På vilket sätt det är ohälsosamt? Förutom att torka ur huden (vilket det inte gör för mig)

Såg ju nu att jag har en free invite till Torrentleech, först till kvarn!

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång?

Det blir väl nästan 5-7 gånger i veckan iaf ?

Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^

Har det växt så rakas det bort. Simple Life.

@Kebab: Håller med till 100%! up. Har svaga minnen av att det såg förjävligt ut, vilket man dock inte tyckte innan man hade testat rakat.. Helt out of the blue så är dom ända minnena av könshår att klet och klabb ville fastna där när man hade sex. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Morsan har köpt något sådant här (Taft Power Styling Gel tydligen) till mig istället för min vanliga burk d:fi. Jag lyckas fan inte få min frisyr bra med den, den är som vatten (nästan...)

Någon som har ett tips? :whistling:

WHOE ...kan inte IMG-tagga

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsan har köpt något sådant här (Taft Power Styling Gel tydligen) till mig istället för min vanliga burk d:fi. Jag lyckas fan inte få min frisyr bra med den, den är som vatten (nästan...)

Någon som har ett tips? :P

http://www.schlecker.com/Bild.aspx?Typ=2&a...382&land=de ...kan inte IMG-tagga

Länka kan du inte heller.. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har ett tips? :P

<a href="http://img149.imageshack.us/img149/7311/11...29meowthqv6.jpg" target="_blank">http://img149.imageshack.us/img149/7311/11...29meowthqv6.jpg</a>

Ja nu jävlar blev länken mycket bättre :whistling: .

NAAAAAAAAAAAAT.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en skum reaktion mot ibumetin imårse.

Kanske kan bero på att jag tog två 400 mg, men det har jag gjort förut och inget liknande har hänt då, here we go:

Min överläpp domnade bort, och svällde upp. Jag såg helt dum ut, och högra sidan av ansiktet mer eller mindre hängde. Min hals kändes som ett sugrör, den var så trång att jag inte kunde andas djupt, och när man har såpass många trappor som det finns på min skola så var jag väldigt andfådd hela tiden! Mina ögon kändes som två slemklumpar, och då och då så visste jag vad jag såg, men min hjärna kunde inte uppfatta vad som hände. Dom var röda och jag tårfyllda. Samma sak med öronen, jag hörde, men ibland förstod jag inte vad jag hörde.

Gick till syster, men hon babblade på hur dum jag var och kallade mig skruttgubbe hela tiden för att jag tagit två tabletter, så hon tror typ att jag försökte ta livet av mig eller nåt (seriöst, hon trodde verkligen att jag gjorde nåt liknande), men jag försvarade mig med att säga "vaddå, man lär sig av sina misstag. Man måste ju testa sig fram här i livet.." Men hon höll inte med mig. Sen gav hon mig en allergitablett och jag var pigg på en halvtimme.

Hurray, jag är allergisk mot medicinen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång?

Det blir väl nästan 5-7 gånger i veckan iaf ?

Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^

Varför duscha många gånger? Jag duschar en till två gånger i veckan. Dock så blir det ju att man duschar 5 gånger i veckan p.g.a. träningen.. Men inte 3-4 gånger varje dag. Både drygt, ohälsosamt och inte så ekonomiskt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor