FerkurZ Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) skönare/snyggare/renare. Bdm-tch. Rakar hela skiten varje gång jag duschar numera. Varje gång? Det blir väl nästan 5-7 gånger i veckan iaf ? Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^ Redigerad 30 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag duschar nog 3-4 gånger per dag Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^ Ohälsosamt. Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) AngryAlex, tycker det är skönt skölja av sig , är inge 2 timmars duschar, men 5-15 minuters 1 på morgonen 1 nån gång efter skolan och 1 om jag inte kan sova ^^ Blir nog 2-3 per dag På vilket sätt det är ohälsosamt? Förutom att torka ur huden (vilket det inte gör för mig) Såg ju nu att jag har en free invite till Torrentleech, först till kvarn! Redigerad 30 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Förutom att torka ur huden (vilket det inte gör för mig) Just därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Just därför. Nej inte just därför, det kan man ha hudkräm för. Däremot pajjar dagens ungdom sitt immunförvar eftersom de duschar flera gånger om dagen, har en professor lärt mig. Energislöseri dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Nej inte just därför, det kan man ha hudkräm för. Däremot pajjar dagens ungdom sitt immunförvar eftersom de duschar flera gånger om dagen, har en professor lärt mig. Energislöseri dessutom. Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Varje gång? Det blir väl nästan 5-7 gånger i veckan iaf ? Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^ Har det växt så rakas det bort. Simple Life. @Kebab: Håller med till 100%! up. Har svaga minnen av att det såg förjävligt ut, vilket man dock inte tyckte innan man hade testat rakat.. Helt out of the blue så är dom ända minnena av könshår att klet och klabb ville fastna där när man hade sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Morsan har köpt något sådant här (Taft Power Styling Gel tydligen) till mig istället för min vanliga burk d:fi. Jag lyckas fan inte få min frisyr bra med den, den är som vatten (nästan...) Någon som har ett tips? WHOE ...kan inte IMG-tagga Redigerad 21 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Morsan har köpt något sådant här (Taft Power Styling Gel tydligen) till mig istället för min vanliga burk d:fi. Jag lyckas fan inte få min frisyr bra med den, den är som vatten (nästan...) Någon som har ett tips? http://www.schlecker.com/Bild.aspx?Typ=2&a...382&land=de ...kan inte IMG-tagga Länka kan du inte heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Länka kan du inte heller.. Jävla IPB som ska korta av mina länkar! :umberto: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Morsan har köpt något sådant här (Taft Power Styling Gel tydligen) till mig istället för min vanliga burk d:fi. Jag lyckas fan inte få min frisyr bra med den, den är som vatten (nästan...) Någon som har ett tips? <a href="http://img149.imageshack.us/img149/7311/11...29meowthqv6.jpg" target="_blank">http://img149.imageshack.us/img149/7311/11...29meowthqv6.jpg</a> Ja nu jävlar blev länken mycket bättre . NAAAAAAAAAAAAT. Redigerad 21 februari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Hade en skum reaktion mot ibumetin imårse. Kanske kan bero på att jag tog två 400 mg, men det har jag gjort förut och inget liknande har hänt då, here we go: Min överläpp domnade bort, och svällde upp. Jag såg helt dum ut, och högra sidan av ansiktet mer eller mindre hängde. Min hals kändes som ett sugrör, den var så trång att jag inte kunde andas djupt, och när man har såpass många trappor som det finns på min skola så var jag väldigt andfådd hela tiden! Mina ögon kändes som två slemklumpar, och då och då så visste jag vad jag såg, men min hjärna kunde inte uppfatta vad som hände. Dom var röda och jag tårfyllda. Samma sak med öronen, jag hörde, men ibland förstod jag inte vad jag hörde. Gick till syster, men hon babblade på hur dum jag var och kallade mig skruttgubbe hela tiden för att jag tagit två tabletter, så hon tror typ att jag försökte ta livet av mig eller nåt (seriöst, hon trodde verkligen att jag gjorde nåt liknande), men jag försvarade mig med att säga "vaddå, man lär sig av sina misstag. Man måste ju testa sig fram här i livet.." Men hon höll inte med mig. Sen gav hon mig en allergitablett och jag var pigg på en halvtimme. Hurray, jag är allergisk mot medicinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Något du kan tänka på i framtiden är att det inte har någon betydelse om man tar fler än en Ipren.. Det har läkaren sagt till mig. Det gör alltså ingen skillnad alls. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Något du kan tänka på i framtiden är att det inte har någon betydelse om man tar fler än en Ipren.. Det har läkaren sagt till mig. Det gör alltså ingen skillnad alls. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Låter konstigt. En(1) alvedon tex har knappt nån effekt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Låter konstigt. En(1) alvedon tex har knappt nån effekt alls. Mjo, men det är annorlunda med Ipren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 (redigerad) Varje gång? Det blir väl nästan 5-7 gånger i veckan iaf ? Jag duschar nog 3-4 gånger per dag, skulle nog tröttna på å raka mig varje gång ^^ Varför duscha så många gånger? Jag duschar en till två gånger i veckan. Dock så blir det ju att man duschar 5 gånger i veckan p.g.a. träningen.. Men inte 3-4 gånger varje dag. Både drygt, ohälsosamt och inte så ekonomiskt. Redigerad 22 februari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Mjo, men det är annorlunda med Ipren. Gah, Iprenmannen har förhäxat dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Gah, Iprenmannen har förhäxat dig! Haha! Hur som helst så är ju Alvedon och Ipren två olika sorters läkemedel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Något du kan tänka på i framtiden är att det inte har någon betydelse om man tar fler än en Ipren.. Det har läkaren sagt till mig. Det gör alltså ingen skillnad alls. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Jag är ändå överkänslig, så jag kör varken på Ipren eller Ibumetin, go alvedon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts